Print

Auteur Topic: Naar aanleiding van ...  (gelezen 2060 keer)

Exect

Re: Naar aanleiding van ...
« Reactie #30 Gepost op: 26 mei 2010 om 12:36:13 »
@  henk , weet niet of ik het daar zo goed als jou het barfen vol zou kunnen houden ...(geld , tijd , capaciteit)....mijn complimenten !!!  ;)

;D ;D Dank . Maar moet goed me best blijven doen  .Maar ja kijk hoe mijn honden er uit zien supper en ja dan ,,,,,,
Eet ik toch iets anders dan een zalmsteak ahahahahahhahaha  eet ik een soort bambooscheut gedompeld in zwarteperersaus dusssssss  kost 20 bath 50 eurocent  ahhaahahahahha 
grt Henk et Thailand

vanaalst

• mijn lieve weirdo rip 4-8-2008
« Reactie #31 Gepost op: 26 mei 2010 om 12:40:59 »
ppppfff het is de laatste tijd wel wat gestegen moet ik zeggen, gewoon kip is onder de euro, pens rond de euro of iets meer maar de rest is toch echt wel tussen de 2 en 3 euro....
alleen voor echte mooie lamsribben ben ik bereid boven de 4 euro te gaan, maar dan moeten ze ook wel goed mals zijn..
maar over het algemeen is het hier dus tussen de 2 en 3 euro

WillyP

« Reactie #32 Gepost op: 26 mei 2010 om 23:28:39 »
Baiko eet per dag 1kg vlees, dus zeg maar 30kg per maand. Ik ben nu gemiddeld €25,- per maand kwijt aan vlees van goed kwaliteit.
Maar wat de kosten flink drukt is het wild. Dat krijgen we uit de jachtkringen voor niks. Het mensen-afval komt naar ons. En daar zijn we heel erg blij mee.

Alles wat ik moet kopen zit tussen €0,- (zalmkop e.d.), €0.50 (kipkarkas), €1,- (orgaanvlees/pens', €1,75 (kalkoennek), €1,95 (eendenkarkas), €2,- (spiervlees). En alleen voor de kat bestel ik de duurdere eendennekken, die zijn net boven de €3,-, maar daar doet ze ook heel lang mee.

De kat eet trouwens ook nog mee voor dezelfde prijs.

wendy71

« Reactie #33 Gepost op: 15 juni 2010 om 11:12:25 »
Ik zit gemiddeld toch ook wel op een euro of 3 de kilo.
Kopvlees bijvoorbeeld, daar neem ik altijd de A kwaliteit van af.
verder voer ik best veel wild en dat is vaak ook wat duurder de kilo.

nova

• In loving memory. Nova en Noxy
« Reactie #34 Gepost op: 16 juni 2010 om 07:20:25 »
als ik echt wil , kan ik een hond van 50 kilo al laten barfen voor 4,50 euro per week. dat is gem 65 ct  per kilo
Maar dan zit ik wel net aan 4 diersoorten en aan 1 vissoort. Geen groentes, of alleen rest groentes en 1 ei per week meegeteld De kwaliteit van mijn  spullen is niet slecht hoor!
Omdat ik me de luxe van  uitgebreider voeren kan veroorloven,   doe ik dat en ben ik duurder uit. Hierdoor zal ik rond 1 euro per kilo uitkomen. Maar dat mag  :) :)

May Linn

« Reactie #35 Gepost op: 16 juni 2010 om 07:48:29 »
Goedkoop kan altijd, maar dan zul je idd wat nova zegt wat minder diersoorten voeren en minder luxe.
Hier probeer ik er altijd een beetje tussenin te gaan zitten, ik betaal voor bijna allles max. €2,00 de kilo, nier en sommige soorten spiervlees komen daar soms nog een beetje bovenuit en andere dingen zijn weer vele malen goedkoper.
Zo kom ik op een gemiddelde van ongeveer €1,50 per kilo en dat vindt ik prima.
Daar hebben ze een luxe menu voor van zo'n 10-11diersoorten, groente en genoeg te knagen.
Wel probeer ik altijd groot in te kopen wat de prijs ook wel wat drukt.

Aquillo

• Aquillo en Estrella
« Reactie #36 Gepost op: 17 juni 2010 om 12:59:05 »
Hall ja de prijzen liegen er niet om bij mij,, Maar komt de Thai eet zelf alles van een kip/rund varken, en af en toe eend , De rest wat ik aan soorten geef kost enorm want dat is o importprodukten zoals bijv krokodill en struisvogel komt allemaal geinp uit Australie .Ja betaal je voor en Hert en nogotoin is kwartel dat is totaa (((( IK MOET DAN OOK NAAR DEZE IMPORT ZOALS DE MAKRO ))).. l lux voor de Thai en konijn ook,,, dat eet een Thai gewoonlijk niet,, alleen restaurants hebben dan ook deze produkten dus reken uit JE winst maar gewoon even ,,,gewone VUILE PENS KOST HIER PER KILO OMGEREKEND 3,50 EURO kip poot de grote stukken is het goedkoopst de vleugels en nekken kosten ook per kilo omgerekend 3,50 . HAHHAHHAH VERDER VALT HET WEL MEE AHHAHA :D
wat kosten konijnen en cavia's op de markt? levende wel te verstaan. Die worden er wel verhandeld (in de grote steden.. maar ja dan moet je wel zelf willen slachten.

Happy Podenco's

Exect

« Reactie #37 Gepost op: 17 juni 2010 om 13:47:51 »
wat kosten konijnen en cavia's op de markt? levende wel te verstaan. Die worden er wel verhandeld (in de grote steden.. maar ja dan moet je wel zelf willen slachten.

tussen ed 5 euro per stuk .. maar ja zelf slachten ahah hoef ik niet mee aan te komen bij de kids hier ..

Biancatje88

« Reactie #38 Gepost op: 20 juni 2010 om 20:57:26 »
Ik betaal iedere 3 weken ongeveer 65 euro. Dat is voor een hond (barf) 9 maanden oud, 18 kilo. En een kat (kvv) 2 en half jaar oud, 7 kilo.
Samen is dat ongeveer voor 20 kilo denk ik. Ik vind het best veel geld, maar ik ga er niet op besparen. Ze krijgen dan ook alles, duurder en goedkoper vlees.
Maar als je ziet hoe gezond ze zijn, maakt dat alles goed!

Eranthe

« Reactie #39 Gepost op: 21 juni 2010 om 15:03:32 »
Ik zit zo rondom de 3 Euro per kilo.

vanaalst

• mijn lieve weirdo rip 4-8-2008
« Reactie #40 Gepost op: 21 juni 2010 om 20:48:51 »
goedkoop kan altijd....................dan moet ik ze enkel op de kip zetten!
wij rijden al van hot naar her, maar een kilo voor 65 cent ben ik nog nergens tegengekomen, ook niet van een euro...
volgens mij doe ik wat verkeerd :o ;D

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #41 Gepost op: 21 juni 2010 om 22:15:03 »
Hoeveel betalen jullie gemiddeld per kilo?

2 euro

nova

• In loving memory. Nova en Noxy
« Reactie #42 Gepost op: 21 juni 2010 om 23:22:11 »
goedkoop kan altijd....................dan moet ik ze enkel op de kip zetten!
wij rijden al van hot naar her, maar een kilo voor 65 cent ben ik nog nergens tegengekomen, ook niet van een euro...
volgens mij doe ik wat verkeerd :o ;D

je doet niks verkeerd, denk dat ik betere adresjes heb.
Je kunt overwegen om te verhuizen naar Limboland.
 geen gez**k met het uitlaten van de honden.
Losloopgebieden op loopafstand van mn voordeur. En met de poepruimplicht kan ik leven :D
Hier is het zo slecht nog niet,

Print

Barfplaats wordt gesponsord door