Print

Auteur Topic: Tinlo's Barfmenu / drogere cq hardere ontlasting  (gelezen 1469 keer)

Claudia N

• Eens een poedel, altijd een poedel!
Re: Tinlo's Barfmenu / drogere cq hardere ontlasting
« Reactie #30 Gepost op: 29 juli 2010 om 12:35:30 »

Dank voor de tips, ga nog ff snel in de kleding inzamelzak kijken naar een lycra shirtje voor de eetmuts  :biggrin2:
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)

Bernie

• Mijn lieve Mike en Barney voor altijd in mijn hart
« Reactie #31 Gepost op: 29 juli 2010 om 14:17:13 »
Dank voor de tips, ga nog ff snel in de kleding inzamelzak kijken naar een lycra shirtje voor de eetmuts  :biggrin2:

Dan wel een foto maken van hond met theemuts he. :biggrin2:

Berner Sennenhond en Grote Poedel

Alba

• 'The best gift you can give your dog is your time'
    • Nuphar's
« Reactie #32 Gepost op: 4 augustus 2010 om 17:02:03 »
Alba heeft denk ik wat meer haar aan haar hoofd dan de Poedels, denk vergelijkbaar met de OES-en van Angelique, maar ik mag geloof ik blij zijn dat ze aardig schoon op zichzelf is. Er hangt zelden (zichtbare) viezigheid in haar baard of oren en met een doekje met warm water is het ook altijd wel weer schoon te krijgen. Ik doe tegenwoordig wel tijdens de wasbeurten haar oren en baard met wat creme-spoeling, daardoor blijft het langer makkelijk te kammen zonder dat haar vacht er echt anders van wordt. Haar voorpoten gebruikt ze met vleesbot niet echt veel.

www.nuphars.nl

Limpy

« Reactie #33 Gepost op: 4 augustus 2010 om 18:47:54 »
In de tinlo-katten versies zit ook meer bot want hier poepen ze er ook harder van  >:( maar ze vinden de konijn zo lekker dus krijgen ze die heel soms maar met wat extra spiervlees of orgaan erdoor...
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

Claudia N

• Eens een poedel, altijd een poedel!
« Reactie #34 Gepost op: 4 augustus 2010 om 21:01:36 »

Ik heb echt al ruim een maand geleden voor het laatst barfmenu gegeven en de drollen van elvis en anouk liggen nog onder de struiken in het park.
Witte keiharde kogels...  >:( Auw...  :'(
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door