Print

Auteur Topic: suggestie bestellen  (gelezen 857 keer)

_Sandra_

• Lancashire Heeler!
    • Hondencentrum Cincerity
suggestie bestellen
« Gepost op: 18 mei 2010 om 10:26:26 »
Hoi,

is het niet handiger als in de verzamel plaats en in vraag en aanbod barf ingrediënten mensen ook in de titel hun woonplaats of plaats van omgeving erbij zetten?

Ik ben altijd zo aan het zoeken voor wat er bij mij in de buurt geldt, het zal voor iedereen makkelijker zijn denk ik.

Groetjes,
sandra
Groetjes,
Sandra
Lady Dana en Sir Eddie

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
Re: suggestie bestellen
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2010 om 10:28:42 »
Dit zijn de regels:

Citaat
Aanwijzingen m.b.t. het plaatsen van een oproep.

Om deze afdeling overzichtelijk te houden wil ik jullie verzoeken om de volgende aanwijzingen op te volgen bij het plaatsen van een oproep.

Wees kort en duidelijk in de topictitel.

Plaats de plaatsnaam/omgeving en de eventuele datum/termijn van bestellen in de topictitel. (dus niet de datum van de dag dat je het topic opent)

Voorbeeld:

Niet: wie wil er samen met mij vlees bestellen?

Wel: Amsterdam; eind mei; smulhap.

Is een bestelronde afgerond en/of is een topic niet meer relevant, geef dit even aan in de topictitel of in een PB naar mij zodat ik deze topics kan opruimen en de verzamelplaats overzichtelijk kan houden zonder de topics door te hoeven spitten.

Om verzanding van topics te voorkomen worden topics zonder concrete besteldata waar langer dan 6 weken niet op gereageerd is verwijderd.

Maar ja... Als mensen dat niet doen....

Siamsa - Dalmatische Honden

Angelique

• Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2010 om 12:18:45 »
Hoi,

is het niet handiger als in de verzamel plaats en in vraag en aanbod barf ingrediënten mensen ook in de titel hun woonplaats of plaats van omgeving erbij zetten?

Ik ben altijd zo aan het zoeken voor wat er bij mij in de buurt geldt, het zal voor iedereen makkelijker zijn denk ik.

Groetjes,
sandra

MIjn idee ::)  Een duidelijke topictitel geeft in de regel veel meer gerichte reacties dan wanneer de topictitel nietszeggend is. Maar zoals je in de posting van Lizzy ziet heb ik dus al aanwijzingen en regels opgesteld voor die afdeling maar houden zich maar een heel klein aantal mensen zich hieraan. Dan kan ik 2 dingen doen....als een politie-agent optreden en alle topics die niet voldoen aan de regels verwijderen of denken....waar maak IK me druk om.......IK zoek geen medebestellers :-\  Voorlopig denk ik nog even het laatste, maar als de verzameling vage topics weer uit de hand loopt zal ik daar zeker, omwille van de leesbaarheid en functionaliteit van het forum wat druk achter gaan zetten.
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

cairodyn

• Odyn en Caïro
    • http://home.zonnet.nl/Yellow
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2010 om 11:01:18 »
Helemaal gelijk in ik vind het ook af en toe erg onhandig.
Wellicht handig om dit topic weer eens aan te halen in de bar daar volgens mij daar het meeste mensen komen en dan deze goed kunnen lezen. Zou er dan ook gewoon in zetten dat men erover denkt om topics zonder plaatsnaam gewoon te verwijderen. Maar oke ik ben geen moderator natuurlijk  ;)

Belgians are like potatoe chips....you can never have just one...

_Sandra_

• Lancashire Heeler!
    • Hondencentrum Cincerity
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2010 om 22:12:08 »
Okee, als politieagent rondlopen is inderdaad niet handig nee. Wellicht een idee om het eens op een bulkmail rond te sturen of zo? Even attent maken...
Groetjes,
Sandra
Lady Dana en Sir Eddie

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2010 om 21:57:48 »
Okee, als politieagent rondlopen is inderdaad niet handig nee. Wellicht een idee om het eens op een bulkmail rond te sturen of zo? Even attent maken...

Alsjeblieft niet! Ik ben juist zo blij dat ik van Barfplaats NOOIT een mail krijg. Dit i.t.t. andere sites waar ik mij op begeef.

Angelique

• Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2010 om 22:48:30 »
Persoonlijk vind ik dat als mensen iets in zo'n rubriek plaatsen dat ze minstens ZELF de moeite kunnen doen om de aanwijzingingen te lezen. In de regel hebben ze hoofdzakelijk zichzelf ermee als er een vage topic wordt geplaatst en zie ik verder geen noodzaak om als een kleuterjuf achter de mensen aan te moeten rennen via de bar of een bulkmail (die ook niet gelezen wordt ::)).  Het is al werk genoeg om de boel opgeschoond te houden omdat ook maar een klein handjevol mensen de moeite neemt om aan te geven dat een topic weg kan.
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Print

Barfplaats wordt gesponsord door