Print

Auteur Topic: bekend met lotgering?  (gelezen 2515 keer)

signmodel

Re: bekend met lotgering?
« Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2010 om 15:12:50 »
jobje is er in 3 weken tijd een halve kilo mee aangekomen! (nog 3 1/2 te gaan) ja ik ben er tevreden over. hij barft nu sinds een paar dagen maar ik houd het zeker in huis voor noodgevallen. een vriendin van mij haar honden staan er nu ook op, sinds een week. bij haar honden voeren vond ik er wel een  ??? maiskorrel tussen. er zitten ook wat doperwtjes bij. ik weet niet welke soort zij had. ik weet niet of het in allemaal zit. ik dacht dat het bij de mijne niet zat.....

beesteboelmona

« Reactie #16 Gepost op: 30 juni 2010 om 15:10:04 »
Van mij ook een vraagje lijkt lotgering qua structuur meer op rodi schijfen dus echt goed gemalen of meer op smuldier dus echt duidelijk vlees?

Migudu

• Geluk zit ook in de dingen die jou NIET overkomen
« Reactie #17 Gepost op: 30 juni 2010 om 15:34:41 »
Het is geen vleesdrab, vind ik, redelijk grove structuur.

Groetjes,
Gerda

beesteboelmona

« Reactie #18 Gepost op: 30 juni 2010 om 16:03:52 »
Het is geen vleesdrab, vind ik, redelijk grove structuur.

Groetjes,
Gerda

ja dus meer als smuldier niet echt fijn zoals rodi schijfen?
mijn mormels willen het namelijk alleen als het echt fijn is en het is toch flink goedkoper dan rodi schijfen

Migudu

« Reactie #19 Gepost op: 30 juni 2010 om 18:26:42 »
Het is niet echt heeel fijngemalen...

Groetjes,
Gerda

webster

• *
« Reactie #20 Gepost op: 1 juli 2010 om 17:57:14 »
Ben ook aan het uitproberen maar weet nog niet of ik het blijf voeren, de pens mix is om van weg te lopen wat een stank gelijk de dag er na aan de diaree heb ook het idee dat er erg veel kippenlever in zit.

Migudu

« Reactie #21 Gepost op: 1 juli 2010 om 18:29:33 »
Die pens is inderdaad qua lucht erg aanwezig, maar dat moet je ook niet iedere dag voeren...
De gewone vlees compleet voer ik meestal en soms de vis.
De pens ben ik een beetje van afgestapt.

Groetjes,
Gerda

AussieSue

• **
« Reactie #22 Gepost op: 29 augustus 2010 om 23:46:17 »
Omdat ik ook al een tijd Lotgering voer (totaalvoer met pens) ben ik er achteraan gegaan wat de samenstelling nu is.
Dit is wat ze me mailde...dit gaat wel over totaal voer ZONDER pens, deze wil ik nl. nu gaan voeren omdat ik ze af en toe vuile pens lappen ga geven in de tuin die ook bij hen vandaan komen trouwens..

------------------------------
De samenstelling van de totaalvoer is:

45% rund, 30% lam, 25% kip,

15% botten,70% spiervlees, 15% organen (long,hart,milt,nieren,klein beetje lever)

-----------------------------

Het valt mij mee hoor, toch 3 soorten vlees in een halve kilo, dat had ik niet verwacht, orgaanpercentage is ook prima en gevarieerd, alleen ben ik blij dat ik Sue al vanaf het begin dat we haar hebben extra vleesbot voer..het is weinig zeker voor een pup...

Groetjes Sandra

mysmoothcollies

« Reactie #23 Gepost op: 30 augustus 2010 om 20:48:03 »
De honden vinden het erg lekker, alleen blijkt mijn jongste definitief niet tegen lams of runderpens te kunnen...dan blijft dus alleen de totaalvoer zonder pens over, de kip en de kip/vis. Ze doen het er erg goed op als extra voor erbij. Maar jammer van de verpakking....ik heb ze los in de vriezer gedaan en kon dus nu niet meer zien wat wat is.....niet zo handig. Ga maar stickertjes plakken denk ik. ;) ;D
smooth collie 4ever ofwel in 2 smooth collies

Linda, Kess en Canna

Print

Barfplaats wordt gesponsord door