Mijn ervaring met Tinlo barfmenu:
Wij gebruiken nu een paar maanden de tinlo varianten; eend, konijn en lam. heb een keer markreel gegeven (van uit gegaan dat er alleen markreel in zou zitten) maar volgens mij zit er meer kip in dan markreel. het zou dus duidelijker zijn als ze deze variant "kip/markreel" zouden noemen.
De lam variant is vrij fijn gemalen. De eend en konijn variant zijn wat groffer.
Fred eet het allemaal. alleen...........droge, korrelige, harde, dikke drollen die er als kogeltjes uitgeperst worden. In eerste instantie wel opvallend maar niet zo heel erg over nagedacht. het enige wat ik dacht zal wel goed zijn voor de anaalklieren. voor mijn gevoel komt deze poepstructuur van de eend en of konijn variant
Afgelopen vrijdag naar de DA geweest ivm ontsteking rond de anus. incisie, veel pus, geen drain, zelf goed schoonhouden.

Ik stop met de eend en konijn. maak de lam op en geef probiotica en ga morgen pruimen en lever halen. zodat zijn kringspier wat ontlast wordt.
Ik dacht dat fred een allergie had, zo zijn we bij kkv terecht gekomen, hij bleek geen allergie te hebben maar een mijt (cheyletiella). ben erg tevreden over kkv ipv brok.