Print

Auteur Topic: zoekfunctie  (gelezen 692 keer)

DJ en Doerak

zoekfunctie
« Gepost op: 19 februari 2010 om 11:51:15 »
Hoe kun je het beste de zoekfunctie gebruiken? Ik wil bijvoorbeeld zoeken naar ervaringen over de homeopatische middelen van TAP. Als ik op TAP zoek krijg ik alle berichten waarin woorden voorkomen als oversTAPpen, TAPen, uitsTAPpen e.d. Vind dat erg onlogisch en zo vind ik niet wat ik zoek. Ik weet dat je kunt bepalen in welk board je wilt zoeken. Weet alleen niet of je je zoekwoorden op een bepaalde manier in moet voeren ofzo. Zoek ik op TAP producten dan vind ik weer hetzelfde als hierboven genoemd met daarbij ook alle topics waarin het woord producten maar voorkomt, maar niet de letterlijke combinatie van mijn twee zoekwoorden.

Hoop dat ik het goed heb uitgelegd en of er een oplossing voor is! :)

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
Re: zoekfunctie
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2010 om 12:51:12 »
Ik zie je probleem, maar weet wel dat de meest relevante topics bovenaan staan.

Dus als je intypt "TAP" dan komen de onderwerpen met het losse woord TAP bovenaan te staan.
Helaas voor jou lijken dat topics te zijn waar je zelf al in gepost hebt, dus ik vrees dat het je niets nieuws op gaat leveren.
Misschien kan je op een andere manier zoeken, zelf heb ik nog nooit van TAP gehoord.
Als je in google zoekt op TAP dan vind je ook niets over homeopathie...

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

DJ en Doerak

« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2010 om 16:07:44 »
Het zal inderdaad zo zijn dat hier verder nog niets over deze middelen op Barfplaats te vinden is. Het is een afkorting van Total Animal Products, zie: http://www.tap-homeo.nl/home.html. Oké, dus in het algemeen zou er dan wel iets bovenaan moeten staan wat op de zoekterm moet slaan. Dan weet ik dat voor mijn volgende zoek-acties ;). Bedankt.

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2010 om 09:31:54 »
Ik vrees dat de zoekfunctie inderdaad niet ideaal is maar dat we er niks aan kunnen doen. Wij zeggen hier altijd It Works As Designed.

Siamsa - Dalmatische Honden

Print

Barfplaats wordt gesponsord door