Ja ze heeft nog wel een beetje jeuk alleen krabt ze wel minder aan de kop denk dat dat komt door de zalf die ik in de oren moet smeren.
Bedankt voor de tip ga eff kijken waar ik dat zou kunnen halen. De kin jeukt nog wel en de zalf van de da vindt ze echt niet fijn ze gaat steeds plat onder me schoot liggen of heel zielig in een hoek

. En ze zit ook nog wel is op de poten te likken.
Zou misschien vandaag de uitslag krijgen van de biopt maar ging niet door krijg hem dus maandag als het goed is. En ben erg zenuwachtig eigenlijk

. Vooral als ik somige verhalen lees op het internet schrik is best. Maar misschien heeft ze ook wel opgezette klieren van de oorontsteking. Weet alleen niet of er daarvan wel 4 kunnen opzetten in de halsstreek? Volgens de ene da kan het niet volgens de andere wel

.
Verder dacht de da misschien dat het een lymfeklieronsteking was of opgezette speekselklieren. Ach ja het is ook allemaal maar gissen maandag weet ik het waarschijnlijk alleen ben nu wel heel zenuwachtig. Maar zou je het verschil niet kunnen voelen tussen speekselklieren en lymfknopen?