Print

Auteur Topic: Foto's van je bestelde Barfprodukten  (gelezen 1744 keer)

Pammetje

• *
Foto's van je bestelde Barfprodukten
« Gepost op: 30 januari 2010 om 13:47:50 »
Bij meerdere leveranciers zie je de barfprodukten niet afgebeeld, inprincipe weet je dus niet exact wat je bestel. Misschien een idee om foto's te maken van je bestelling en deze op bijvoorbeeld Photobucket.com of mijnalbum.nl te plaatsen en hier op BP een link hier naar toe neer te zetten. Graag dan ook hier op BP vermelden wat je van de kwaliteit vind.

Ik hoor graag of dit toegestaan wordt door BP.

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
Re: Foto's van je bestelde Barfprodukten
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2010 om 21:39:08 »
Lijkt mij niet zo zinvol, ik heb het gevoel dat het hier dan gauw een soort reclameboard wordt voor leveranciers.
Daar komt bij dat de kwaliteit van de goederen in de loop der tijd kan variėren dus foto's van de ene levering hoeven niet vergelijkbaar te zijn met een andere.
Bovenal kan je aan de meeste foto's niet echt de kwaliteit afzien van de goederen.

Maar... Barfplaats is niet mijn forum en ik ben ook geen moderator, slechts een enthousiast Barfend lid  8)

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

lauraV

• leef je dag alsof het je laatste is en geniet
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2010 om 22:43:55 »
Lijkt mij niet zo zinvol, ik heb het gevoel dat het hier dan gauw een soort reclameboard wordt voor leveranciers.
Daar komt bij dat de kwaliteit van de goederen in de loop der tijd kan variėren dus foto's van de ene levering hoeven niet vergelijkbaar te zijn met een andere.
Bovenal kan je aan de meeste foto's niet echt de kwaliteit afzien van de goederen.

Maar... Barfplaats is niet mijn forum en ik ben ook geen moderator, slechts een enthousiast Barfend lid  8)

was ook mn eerste gedachte...
groetjes van de jackrussells , Loeka en Noa

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2010 om 12:00:01 »

Maar de eigenaar van het forum denkt er precies zo over :biggrin2:

Siamsa - Dalmatische Honden

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2010 om 01:39:11 »
Wellicht is het wel een idee om een algemeen foto bestand te maken, zoals op barfclub, maar dan in de bieb ofzo?? Gewoon van de producten opzich. Zonder leverancier of kwaliteits oordeel. Ik had tot een paar weken geen flauw idee hoe een lamsnier er zou moeten uitzien..
Het is wel prettig als je begint met barfen om ergens een beeld van te hebben.. Ik ben elke keer weer verrast met nieuwe producten, wel leuk hoor.. Maar bij mijn eerste runderstrot heb ik snel een telefonische hulplijn ingeschakeld :D

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2010 om 07:15:39 »
Dat staat al op BarfClub: http://www.barfclub.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=84 (onder handleiding tot barf).

Siamsa - Dalmatische Honden

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #6 Gepost op: 4 februari 2010 om 15:50:00 »
Ja maar dat weet niet iedereen.. Daarnaast staat er nog niet van alles een foto op..
Het leek mij wel een mooie aanvulling.. Het hoeft uiteraard niet ;)

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2010 om 22:51:35 »
Ik zie nu pas dat er in de bieb een linkje naar barfclub staat!!
Had ik overheen gekeken!

Super gewoon :D Ik heb niks gezegd ;)

annielaumen

Emmanuelle

« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2010 om 18:27:17 »
Aha dat is wel handig die foto's op barfclub en teeuwissen.
Als beginnend barfer weet je idd niet altijd hoe alles eruit ziet en dan is het wel leuk om een idee te hebben.
Vandaar dat ik ook een topic over de gewichten begonnen was :)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door