Print

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1181 keer)

Bolaj

Re: voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: 25 februari 2010 om 12:36:21 »
Pffffff het ontgiften is begonnen, jee wat kan een hond ruften zeg  :-\ en (sorry voor onsmakelijke woorden) zijn ontlasting heeft alle kleuren en structuren die er maar te bedenken zijn. Maar als ik dan naar mijn gelukkige hond kijk die zijn bak leeg(vr)eet en hoopt op meer omdat het zo lekker is, nou dan knijp ik mijn neus maar wat vaker dicht en laat hem genieten (en denk ondertussen "dit hoort erbij en duurt maar even")
Ook krijgt Lajos nu gedroogde kippensnacks, de inloopkast is niet meer veilig,steeds even kijken of de deur open is en misschien er toch nog extra lekkers uitgehaald wordt voor hem  ;D

Groetjes Agnes en Lajos
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2010 om 12:40:17 door Bolaj »
Groetjes Agnes en Ruby
Sheela, Imbo en Lajos voor altijd in mijn hart.

Ike

« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2010 om 13:54:31 »
Hoi Agnes, welkom op bp  ;)
Wat goed dat je bent overgestapt op vers!
En een slimme jongen hoor dat hij zijn brokken niet meer wilde eten, ik kan er ook nog steeds van genieten als ik mijn hond zie smullen.
Wat betreft die energique nr 4............ik heb dat eerst mijn hond ook gegeven (ook zeer gevoelig darmen) maar hij deed het wat ontlasting betreft veel beter op nr 1, lamsvlees is toch vetter.
Hij doet het nu het beste op alle kip (en andere gevogelte) varianten en krijgt af en toe barf tussendoor.
Van ontgiften heeft hij niet veel last gehad, hooguit wat slijm om de ontlasting heen, van lamsvlees stonk mijn hond ook hoor, pfff :-\

Bolaj

« Reactie #17 Gepost op: 10 maart 2010 om 11:03:11 »
Gister heeft Lajos gebarft, nou ja gebarft, ik had een stukje rundvlees laten vallen in de keuken en mijn kliko stond al klaar om het op te eten. Toen hij het op had keek hij steeds naar mij of er misschien nog een stukje op de grond kon vallen, want dat was toch wel erg lekker.  :)
Groetjes Agnes en Ruby
Sheela, Imbo en Lajos voor altijd in mijn hart.

Nynke

• Voor altijd...... r.i.p. Gunnar (28-12-09)
« Reactie #18 Gepost op: 17 maart 2010 om 21:01:29 »
goed zo Lajos, barf is lekker  :P :P :P :P :P :P :P :P ;)

Gelukkige mensen hebben niet het beste; ze maken het beste van wat ze hebben...

Print

Barfplaats wordt gesponsord door