Print

Auteur Topic: Natudog hondenvoeding  (gelezen 5903 keer)

essie74

• blij in de wei!
    • www.elbertsediervoeders.nl
Re: Natudog hondenvoeding
« Reactie #45 Gepost op: 14 mei 2010 om 12:41:37 »
gaan we dat doen! lekker is het wel, maar de poep is zo hard, korrelig bijna als het de grond raakt breekt het open zeg maar...

( lekker praatje :biggrin2: )
laat je niet gekker maken dan je al bent!!!

Bien

• Che en Co
« Reactie #46 Gepost op: 14 mei 2010 om 15:45:38 »
gaan we dat doen! lekker is het wel, maar de poep is zo hard, korrelig bijna als het de grond raakt breekt het open zeg maar...

( lekker praatje :biggrin2: )

Da's in ieder geval makkelijk op ruimen, klein beetje pens is al genoeg, gewoon van zo'n rol ff kleine schijfjes maken en los invriezen kun je het er zo bij doen ;-) wellicht is 1 x per dag al genoeg.

essie74

• blij in de wei!
« Reactie #47 Gepost op: 15 mei 2010 om 19:00:02 »
ze krijgen hier maar een keer per dag eten, dus dan zou het idd voldoende moeten zijn.... :biggrin2:

Thanks!

esther

Bien

• Che en Co
« Reactie #48 Gepost op: 17 mei 2010 om 20:34:55 »
ze krijgen hier maar een keer per dag eten, dus dan zou het idd voldoende moeten zijn.... :biggrin2:

Thanks!

esther

Nou da's helemaal makkelijk joh!
Ben benieuwd of het bij jouw honden ook helpt!

Bien

• Che en Co
« Reactie #49 Gepost op: 15 juli 2010 om 07:34:53 »
Plots zijn onze twee honden aan de dunne poep (bijna diarree!) van Natudog..... hebben meer mensen deze ervaring??
Het gebeurd met de Rund versie die ik pas binnen heb.

Voorheen nooit ergens problemen mee gehad. Wel soms de ene beetje dunne dan de ander maar nooit tegelijk.... ze krijgen niets anders erbij behalve soms een eendenek, karnemelk of ei e.d. maar dat hebben we ook al een paar dagen niet gedaan. Maar ontlasting blijft veel en veel te zacht.

Toevallig van de week 4 rollen van ander merk meegenomen, die gaan we nu even proberen.

Lastigste van alles.... we zouden Natudog meenemen op vakantie (3 weken Frankrijk) en we gaan a.s. zaterdag ... het is te kortdag om nog wat anders te versieren behalve die droge troep.... wat we helemaal niet willen.

Iemand tips??? behalve het zogenaamde tok-tok menu als barf???

essie74

• blij in de wei!
« Reactie #50 Gepost op: 15 juli 2010 om 13:41:30 »
hier ook nog geen ervaringen ermee,... Kun je niet ff twee dagen kip voeren? en kijken wat dat doet?

Ik weet niet waar je woont, ik zou je eventueel kunnen helpen aan shaweca mixtures, Haaks barf en smuldier?  en wat regulier barf materiaal?

En anders weet ik nog wel een optie voor je, maar dan moet ik ff weten waar je huis woont....

Bien

• Che en Co
« Reactie #51 Gepost op: 15 juli 2010 om 15:08:01 »
hier ook nog geen ervaringen ermee,... Kun je niet ff twee dagen kip voeren? en kijken wat dat doet?

Ik weet niet waar je woont, ik zou je eventueel kunnen helpen aan shaweca mixtures, Haaks barf en smuldier?  en wat regulier barf materiaal?

En anders weet ik nog wel een optie voor je, maar dan moet ik ff weten waar je huis woont....
1 van de 2 kan niet goed tegen kip... snif snif dus geen oplossing.
ze hebben vanmorgen haaksbarf gehad konijn, kleine at klein beetje, grote at het gelijk helemala op...
smuldier kan ik wel halen maar kan ik neit genoeg meenemen voor vakantie
barf spul heb ik dus liggen eendenek enz.
vanavond krijgen ze 1 runderstrot (door midden), hoepelijk verstopt dat een beetje.

ik stuur je pb ivm waar mijn huis woont.

cindy5409

« Reactie #52 Gepost op: 15 juli 2010 om 20:17:57 »
Hier eten ze ook natudog. Alleen niet de runderversie dus kan je helaas niet verder helpen.
Groetjes Cindy

Bien

• Che en Co
« Reactie #53 Gepost op: 15 juli 2010 om 20:19:30 »
Hier eten ze ook natudog. Alleen niet de runderversie dus kan je helaas niet verder helpen.
helaas niets aan te doen...ging hier ook heel lang goed....tot nu...

HannekeKjell

• Kjell
« Reactie #54 Gepost op: 16 juli 2010 om 23:59:30 »
vanavond krijgen ze 1 runderstrot (door midden), hoepelijk verstopt dat een beetje.

Hier laxeert runderstrot behoorlijk...  :-\

Bien

• Che en Co
« Reactie #55 Gepost op: 17 juli 2010 om 08:38:44 »
Hier laxeert runderstrot behoorlijk...  :-\

Hier gelukkig niet :-)

HannekeKjell

• Kjell
« Reactie #56 Gepost op: 18 juli 2010 om 00:56:16 »
Gelukkig, dat heeft geen extra problemen gegeven dan  :)

dancingdaydream

• Yuun, Kyuu, Nana, Jimmy, R.I.P. Gerrit <3
« Reactie #57 Gepost op: 7 augustus 2010 om 16:49:55 »
hopelijk haal ik niet een te oud topic omhoog, maar ik zag dat ze hier in alphen een verkooppunt in de buurt hebben, dus dat zou goed uitkomen.. Heb het topic gelezen, maar er staan natuurlijk tegenstrijdige meningen in.
Ik voer nu CB, maar is het goed of slecht om dit bijvoorbeeld eens af te wisselen met de Natudog om eens te proberen?

Ik ben zelf altijd een beetje "huiverig" met meerdere merken door elkaar, omdat ze natuurlijk ook andere samenstellingen hebben, vandaar dat ik nu bij de verschillende soorten CB zit.. Maar als natudog ook goed blijkt, zou het wel een optie zijn, aangezien hier niet ver vandaan een verkooppunt zit!

BARF: Give that dog a bone!

cindy5409

« Reactie #58 Gepost op: 7 augustus 2010 om 17:00:42 »
Ik ben heel tevreden over natudog. Maar ik wissel het af met smuldier en cb
Groetjes Cindy

dancingdaydream

• Yuun, Kyuu, Nana, Jimmy, R.I.P. Gerrit <3
« Reactie #59 Gepost op: 7 augustus 2010 om 17:03:05 »
oh, ok :) op wat voor manieren wissel jij het? per dag, per week? Smuldier penscompleet heb ik ook wel eens gegeven maar was minder een succes dan vleescompleet (die hier erg lastig te krijgen is) en de CB (is nog steeds favoriet). Als Natudog en CB goed samen gaan, zou ik het ook wel eens willen proberen, kan er hier dus blijkbaar makkelijk aankomen :)

BARF: Give that dog a bone!

Print

Barfplaats wordt gesponsord door