Print

Auteur Topic: Natudog hondenvoeding  (gelezen 5902 keer)

Bien

• Che en Co
Re: Natudog hondenvoeding
« Reactie #30 Gepost op: 30 januari 2010 om 23:41:42 »
Wij hebben ook proefpakket Natudog besteld, bevalt goed! Onze Schapendoes smult ervan, en wacht vol ongeduld op d'r bakkie voer. Jammer dat er nog geen vis versie van is.

We geven ook nog wel Prins, maar Natudog lijkt toch meer in de smaak te vallen.

Lil

« Reactie #31 Gepost op: 31 januari 2010 om 14:56:10 »
Wij hebben ook proefpakket Natudog besteld, bevalt goed! Onze Schapendoes smult ervan, en wacht vol ongeduld op d'r bakkie voer. Jammer dat er nog geen vis versie van is.

We geven ook nog wel Prins, maar Natudog lijkt toch meer in de smaak te vallen.

Jawel, ik heb van hun een halve kilo makreel gekregen omdat ze de eendennekken niet konden leveren. Ik zou dus eens eventjes navragen voor vis....

Ik zie er 1 voordeel van: er zit inderdaad geen graan in, want er wordt goed op gereageerd hier, maar....

ik zie als nadeel dat in de kip versie geen orgaan zit en in de rundversie veel te veel orgaan. Nu kun je dat gewoon mixen, weet ik maar ja ik ben nu eenmaal pietluttig als het om kvv gaat.

margreet

« Reactie #32 Gepost op: 6 februari 2010 om 20:53:54 »
heb vandaag op de show een proefpakket besteld dus ga mijn ervaring nog vertellen 8)

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
 2 labradorretrievers

Bien

• Che en Co
« Reactie #33 Gepost op: 7 februari 2010 om 14:35:01 »
Van de Natudog kip/compleet zijn de drollen erg droog en hard, waar ligt dat aan? Iemand een idee?

De eerste dag dat ze het gekregen had, was ze weer enorm sleetje aan het rijden, x per dag, naar paar dagen was het over. Ook poten bijten deed ze weer. is ook vanzelf overgegaan.

Andere smaken (behalve eend want die is nog niet getest) bevallen goed.

Bien

• Che en Co
« Reactie #34 Gepost op: 10 februari 2010 om 19:04:25 »
heb vandaag op de show een proefpakket besteld dus ga mijn ervaring nog vertellen 8)

En hoe is de Natudog bevallen??

margreet

« Reactie #35 Gepost op: 10 februari 2010 om 19:21:32 »
En hoe is de Natudog bevallen??

Ik vond het niet te vreten,maar gelukkig waren de honden er blij mee :P :biggrin2:
De twee oudsten twijfelden geen moment alleen ons jongste spook, rook eens, keek eens naar de anderen en besloot toen toch dat het wel te eten was, daarna werd de hele bak nogmaals uitgelikt ;D

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
 2 labradorretrievers

Bien

• Che en Co
« Reactie #36 Gepost op: 14 februari 2010 om 19:05:07 »

Ik vond het niet te vreten,maar gelukkig waren de honden er blij mee :P :biggrin2:
De twee oudsten twijfelden geen moment alleen ons jongste spook, rook eens, keek eens naar de anderen en besloot toen toch dat het wel te eten was, daarna werd de hele bak nogmaals uitgelikt ;D

Het stinkt niet heel erg dus je zou best een hapje kunnen nemen hahaha!
Fijn dat het goed bevalt!

Bien

• Che en Co
« Reactie #37 Gepost op: 7 april 2010 om 20:51:50 »
Mensen wat is jullie ervaring na enige tijd met Natudog?

Onze volwassen hond doet het goed op de Natudog, maar heeft soms lijkt het wel moeite met ontlasting als ze lam of eend heeft gehad. Herkent iemand dit?
Onze pup poepte enorm veel, meer dan 6 x per dag, dus die krijgt het nu niet meer.

Hoe is de ontlasting van jullie honden?

yuki12

• www.yuki.mijnherder.com
    • Het leven van Yuki
« Reactie #38 Gepost op: 8 april 2010 om 11:34:16 »
Ik vind het wat vreemd dat bv Natudog eend uit hele eend bestaat, maar er toch vitamines en mineralen toegevoegd worden  ::)

Inge en Bono

• Sem 29 okt '00-04 sept '09 Until we meet again....
« Reactie #39 Gepost op: 8 april 2010 om 11:54:00 »
Misschien omdat je anders hetzelfde effect krijgt als met Haaksbarf; dat je verschillende soorten moet voeren om 't compleet te maken.... Misschien vangen ze dat op met die vitamines en mineralen?

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #40 Gepost op: 8 april 2010 om 17:58:26 »
Ik vind het wat vreemd dat bv Natudog eend uit hele eend bestaat, maar er toch vitamines en mineralen toegevoegd worden  ::)

Blijkbaar wil men voorkomen dat wanneer men enkel deze variant voert er tekorten zouden ontstaan. Best logisch, aangezien een bARFmenu die uti één diersoort bestaat ook niet als compleet gezien wordt terwijl het toch aan "dé percentages" voldoet.
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Bien

• Che en Co
« Reactie #41 Gepost op: 8 april 2010 om 18:32:43 »
Hmm.. zou dit wellicht betekenen dat onze Che tekorten heeft opgelopen in de afgelopen 3 maanden? Ze heeft nagenoeg alleen Natudog gehad, beetje barf tussen door.

Ik ben bezig met een barf menu voor haar, staat ook op barfplaats, volgende week ga ik hiermee verder dan heb ik ook weer nieuwe barf spullen binnen.

In de eend versie zit 80 % vlees en 19 % botten. Dit is toch een hele andere verhouding als barf... ben het spoor een beetje kwijt!

Kortom, kan iemand dit verklaren voor me?

HannekeKjell

• Kjell
« Reactie #42 Gepost op: 8 april 2010 om 21:56:54 »
In de eend versie zit 80 % vlees en 19 % botten. Dit is toch een hele andere verhouding als barf... ben het spoor een beetje kwijt!

Ik neem aan dat met 19% botten kaal bot bedoeld wordt, dat komt dan overeen met zo'n 38% vleesbot zoals wij dat hier berekenen.
Maar wat er dan aan orgaan in zit... geen idee  :-\

essie74

• blij in de wei!
    • www.elbertsediervoeders.nl
« Reactie #43 Gepost op: 14 mei 2010 om 08:38:19 »
hier ook twee hondjes die het er goed op doen, allen ben ik van mening dat de ontlasting wat hard is,maar dat heb ik met naturis ook zo af en toe...

Dus wat dat betreft.....

Maar ze vinden het lekker... dus...
laat je niet gekker maken dan je al bent!!!

Bien

• Che en Co
« Reactie #44 Gepost op: 14 mei 2010 om 11:00:21 »
hier ook twee hondjes die het er goed op doen, allen ben ik van mening dat de ontlasting wat hard is,maar dat heb ik met naturis ook zo af en toe...

Dus wat dat betreft.....

Maar ze vinden het lekker... dus...

TIP! wat extra pens (van Natudog) toevoegen doet wonderen ;-)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door