Print

Auteur Topic: Natudog hondenvoeding  (gelezen 5901 keer)

Truus

Re: Natudog hondenvoeding
« Reactie #15 Gepost op: 11 januari 2010 om 15:40:48 »
Waarom krijg ik toch steeds het idee dat mensen zich aanmelden om hun ervaring over 1 merk voer te delen, zonder verder iets over zichzelf te vertellen, giga reclame zitten te maken voor de eigen zaak?
Daar zit ik ook al langer mee ;).

roberto

• *
« Reactie #16 Gepost op: 11 januari 2010 om 21:12:16 »
Jammer hoor dat er op dit forum zo gedacht wordt :'( Buiten dit bericht van 8-1-10 heb ik op geen enkel bericht een reactie gegeven.
Gewoon omdat ik net in het bezit ben van mijn pups en verder geen ervaring heb met honden of andere voeding.
Maar zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, zeggen ze toch altijd!! ;)

Buiten deze ervaring heb ik geen enkel belang bij het feit of iemand Natudog gaat gebruiken.
Doe allemaal gewoon lekker je ding en iets over mijzelf vertellen volgens mij heeft niemand daar belang bij!

Of het moet gaan over het leveren van hoveniers- of bestratingswerkzaamheden!
Daar kan je dan wel weer voor bij mij terecht :daisy:

Toch een fijne avond gewenst!
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2010 om 08:46:19 door roberto »

Doezengek

• ADHD-Alle Dagen Helemaal Doezengek
    • de Doezenheuvel
« Reactie #17 Gepost op: 12 januari 2010 om 08:50:00 »
Goh dan zal ik wel een muts zijn maar ik had dit er helemaal niet uit opgemaakt  :-[
Ik reageerde op dit topic omdat ik net dit merk kvv uitgeprobeerd had en erg tevreden was over de service en zeker ook over het voer.

@ Roberto....voorstellen is toch wel leuk want dan weten we een beetje wie er aan de andere kant van de pc zit. Hoeft geen heel levensverhaal te zijn hoor!! Ik heb mij ook bij mijn eerste berichtje even voorgesteld.

@ Angelique....is het misschien een ideetje om een subtopic Voorstellen te maken waar mensen hun 1ste berichtje kunnen plaatsen om zich voor te stellen?? (sorry ga wel off topic nu)

Groetjes Diana

Wilson

• *
    • AllDogs Learn & Play
« Reactie #18 Gepost op: 12 januari 2010 om 09:22:44 »
Hallo allemaal,

Ik ben degene die het andere topic heeft geopent waar Stef@nie het over heeft. En mijn laatste gedachte was om reclame te maken.... want dan wil ik ook aandelen  ::) :biggrin2:

Ik ben gewoon blij met een hond die eindelijk kwijlend (ja een DH kan ook kwijlen, weet ik nu) wacht op zijn etensbakje...
Oh en wellicht wel een goede tip: een voorstel-subtopic... want in de aankondiging (als je je registreerd) wordt gemeld dat verwacht wordt dat je een voorstelstukje schrijft, maar later is niet duidelijk waar & hoe je dat moet plaatsen... Misschien zit daar wel een stukje verwarring..

Groeten en ik hoop op goede inhoudelijke (merkloze) discussies  :D

Mandy

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2010 om 11:08:52 »
Goh dan zal ik wel een muts zijn maar ik had dit er helemaal niet uit opgemaakt  :-[
Ik reageerde op dit topic omdat ik net dit merk kvv uitgeprobeerd had en erg tevreden was over de service en zeker ook over het voer.

@ Roberto....voorstellen is toch wel leuk want dan weten we een beetje wie er aan de andere kant van de pc zit. Hoeft geen heel levensverhaal te zijn hoor!! Ik heb mij ook bij mijn eerste berichtje even voorgesteld.

@ Angelique....is het misschien een ideetje om een subtopic Voorstellen te maken waar mensen hun 1ste berichtje kunnen plaatsen om zich voor te stellen?? (sorry ga wel off topic nu)

Groetjes Diana

Dat hebben we gehad en werd amper gelezen. We vragen de mensen bij inschrijving op Barfplaatst of ze zich kort willen introduceren in hun 1ste bericht en dan is "hallo ik ben Pietje en ik heb 2 duitse herders" voor ons voldoende.
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #20 Gepost op: 12 januari 2010 om 11:12:05 »
Jammer hoor dat er op dit forum zo gedacht wordt :'( Buiten dit bericht van 8-1-10 heb ik op geen enkel bericht een reactie gegeven.
Gewoon omdat ik net in het bezit ben van mijn pups en verder geen ervaring heb met honden of andere voeding.
Maar zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, zeggen ze toch altijd!! ;)

Buiten deze ervaring heb ik geen enkel belang bij het feit of iemand Natudog gaat gebruiken.
Doe allemaal gewoon lekker je ding en iets over mijzelf vertellen volgens mij heeft niemand daar belang bij!

Of het moet gaan over het leveren van hoveniers- of bestratingswerkzaamheden!
Daar kan je dan wel weer voor bij mij terecht :daisy:

Toch een fijne avond gewenst!

Beste Roberto,

De mening van enkele posters staat niet gelijk aan de mening van "het forum".  Indien ik vind dat je de reclameregels overtreedt dan spreek ik jou daarop aan. De rest mag je van je rug af laten glijden. :)

Als je in de buurt van Emmen woont heb ik nog wel wat dicht te leggen voor je :biggrin2:
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

roberto

• *
« Reactie #21 Gepost op: 12 januari 2010 om 13:40:29 »
Bedankt Angelique,
Het lijkt mij - ook gezien de andere berichten - dat het noemen van merknamen in zo'n topic niet te voorkomen is.
Als je verder goede ervaringen hebt met een ander produkt zal je dit dus ook niet veranderen door een suc6 story van iemand anders.

En even voor alle duidelijkheid in mijn eerste topic heb ik mijzelf gewoon voorgesteld!

Voor jou helaas niet werkzaam in de omgeving van Emmen en nu in de vorstverlet. Dat straatje blijft nog wel even zo liggen!!  :cold:

Stef@nie

• Maximaal Maxi
« Reactie #22 Gepost op: 12 januari 2010 om 14:03:56 »
Mijn excuses dat ik hier dan de verkeerde conclusie getrokken heb ;) !

Mevroi Kruim

« Reactie #23 Gepost op: 12 januari 2010 om 14:04:53 »
Heel veel mensen komen hier te goeder trouw blij melden dat hun hond het zo goed doet op merk X of Y. Niks mis mee. En soms komen hier mensen die dat melden en geheel niet te goeder trouw zijn. Helaas. Als je wat langer meeloopt op het forum dan zul je dat nog wel een keer meemaken.
Soms komen hier trouwens ook mensen om te melden dat vers bagger/levensgevaarlijk/idioot is en dat we allemaal brok merk Z moeten gaan voeren  :D en soms komen er mensen die er lol in hebben om ff lekker te stangen en rotzooi te trappen.

Wij krijgen hier kortom van alles  ;D

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

roberto

• *
« Reactie #24 Gepost op: 12 januari 2010 om 19:53:08 »
Nou ja, dat moet ik dan nog wel ervaren natuurlijk, weet niet nu ik dit zo meemaak of dit forum wat voor MIJ  :confused1: :confused1: :confused1: is

ib010

• *
« Reactie #25 Gepost op: 13 januari 2010 om 07:16:20 »
Nou ja kop op Roberto....ben hier ook pas net en was alleen maar op zoek naar ervaringen omdat ik echt een leek ben wat betreft barfen...
Als Natudog of enig ander merk me bevalt vind ik dat leuk om te melden maar denk daar dan echt niet bij na of dat "reclame" is...
Kende ik maar iemand die in vers vlees deed, alleen maar makkelijk toch ;-)

Heb overigens een kennismakingspakket besteld en zal laten weten hoe het bevalt...als dat nog mag tenminste...;-)

Groeten Ingrid!

geer

• Weblog
« Reactie #26 Gepost op: 13 januari 2010 om 08:15:43 »
Haha, nou, mijn nederige excuses... Door schade en schande wijs geworden, moet je maar denken  ;D

Mevroi Kruim

« Reactie #27 Gepost op: 13 januari 2010 om 17:44:46 »
Nou ja, dat moet ik dan nog wel ervaren natuurlijk, weet niet nu ik dit zo meemaak of dit forum wat voor MIJ  :confused1: :confused1: :confused1: is

Gut, er zijn zat forums waar het heel wat harder toegaat dan hier hoor. In het algemeen zijn wij erg aardig en vriendelijk en bereid te helpen en mee te denken en mee te lijden/blij te zijn. Als je wat langer meeleest en -loopt dan zul je dat wel merken.
Maar we hebben in de loop van de tijd wat vervelende ervaringen met trollen en forumversjteerders gehad, mensen die alles aan elkaar logen, mensen die stookten en klierden en dus ook mensen die dit als een handig gratis reclame-medium zagen. En daar worden de echte forumgebruikers niet blij van. Vandaar enig wantrouwen af en toe.
Tenslotte is het heel makkelijk om op een forum de kluit grandioos te belazeren, niemand die je kent of kan controleren of jij bent die je zegt dat je bent, of wat jij vertelt klopt of totaal uit je duim gezogen is.

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

Sayangcindy

• *
« Reactie #28 Gepost op: 15 januari 2010 om 22:40:57 »
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Natudog? Zag nog niet veel over Natudog staan :( Ik heb ook een kennismakingspakket liggen. Voornamelijk geef ik Carnibest, maar ben verschillende merken aan het uit proberen. Vandaag heb ik een proefpakket van Naturis gekregen. Ga ik morgen geven. Even terug naar Natudog. Mijn pup van 13 weken (ik heb een Staffordshire Bull terrier) heeft 2 dagen de Rund compleet gekregen en ikzelf vond ook dat vrij fijn gemalen is, want daarnaast heb ik Carnibest Kip en rijst gegeven en daar zag ik toch de kipstukken liggen. Ze heeft echt moeite moeten doen met kauwen om die stukken klein te krijgen.  Vandaag had ze wel beetje dunne ontlasting. Weet niet of dat van de Natudog komt, want ik geeft het pas 2 dagen en maar in 1 maaltijd van de dag terwijl ze 3 maaltijden krijgt.  Dus maar verder experimenteren ;)

« Laatst bewerkt op: 15 januari 2010 om 22:47:25 door Sayangcindy »

Lil

« Reactie #29 Gepost op: 16 januari 2010 om 09:18:14 »
Ik vind natudog ook heel fijn gemalen, maar heel voorzichtig zeg ik dat het proefpakket bevalt.
Af en toe voer ik kvv, meestal geef ik barf. Graan wordt hier heeeeeeel slecht verdragen en als ik moet kiezen tussen Carnibest diabetes en Natudog, denk ik dat ik Natudog beter en veel goedkoper vind. Maar ze hebben het nog niet vaak gehad, dus misschien stel ik mijn mening nog bij  ;)
Service was super en de pens, eenden en kippennek die ik als proef had meebesteld zagen er goed uit.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door