Print

Auteur Topic: Verzameltopic voor "handige hondenzaken" ?  (gelezen 824 keer)

*milyck*

Verzameltopic voor "handige hondenzaken" ?
« Gepost op: 31 december 2009 om 13:17:18 »
Regelmatig zie ik in de bar handige tips en ervaringen voorbij komen w.b.  jassen, laarzen, hondenbedden, waterblazers etc etc.

Als ik er niet naar op zoek ben , lees ik het wel maar onthoud het niet.

Nu heb ik al een aantal keren gehad dat ik op een later moment wel toe ben aan de aanschaf van e.e.a., maar dan zijn de topics vaak al weer verdwenen.

Een nieuw topic maken kan natuurlijk, maar ik kan me ook voorstellen dat er minder of niet gereageerd wordt als dat onderwerp voor de tig-ste keer voorbij komt ;)

Is het mogelijk om  een soort verzameltopic te maken ?  Of wordt dat te ingewikkeld  wat beheer betreft en/of strijdig met het  BP beleid m.b.t. reclame?

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
Re: Verzameltopic voor "handige hondenzaken" ?
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2010 om 18:14:51 »
Ik snap wat je bedoelt en heb dat soms ook en meer mensen hebben het.
Maar ach dan vraag je het toch nog even in de bar en dan krijg je weer nieuwe leuke tips  :biggrin2:

Het is en blijft toch immers een vers vlees voedingsforum en geen consumentenpanel, al misbruik ik de bar daar ook vaak voor en krijg ik er leuke tips  ;D

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

*milyck*

Re: Verzameltopic voor "handige hondenzaken" ?
« Reactie #2 Gepost op: 1 januari 2010 om 21:22:49 »
Ik snap wat je bedoelt en heb dat soms ook en meer mensen hebben het.
Maar ach dan vraag je het toch nog even in de bar en dan krijg je weer nieuwe leuke tips  :biggrin2:

Het is en blijft toch immers een vers vlees voedingsforum en geen consumentenpanel, al misbruik ik de bar daar ook vaak voor en krijg ik er leuke tips  ;D

Ja, daar kan ik me ook wel in vinden , is natuurlijk ook moeilijk  wat je dan wel of niet toestaat b.v.
Aan de andere kant: als we elkaar voor mis- of duurkoop kunnen behoeden,blijft er wel weer meer geld over om vleesjes te kopen :biggrin2:  :biggrin2:

Print

Barfplaats wordt gesponsord door