Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1421280
helaas is het het nog niet met vince, hij druppelt en kan gewoon zijn urine niet ophouden...
vorige week een vrijdag was zijn kuur afgelopen(had weer blaasontsteking) en nu begint het weer opnieuw, zijn urine stinkt vreselijk en lijkt weer stroop te worden..
toevallig belde naaldwijk net zelf op, om te zeggen dat ze bereid waren de helft van de kosten terug te betalen omdat het een complicatie van de castratie was..
Op mijn zeggen dat we (vince dus) er nog niet klaar mee zijn en het end nog niet in zicht is, zei de arts direct dat het balletje eigenlijk nog niet van zijn blaas zal zijn, maar daar nog steeds zit en nog niet verschrompeld is, en dat dat zorgt voor ontstekingen wat dan weer door de blaaswand heen voor blaasontstekingen zorgt, wat vince pijn bezorgt en ervoor zorgt dat zijn blaas kleiner is, doordat de bal daar nog steeds opdrukt....
Dus Naaldwijk wil vince kosteloos een buikoperatie laten ondergaan om de bal te verwijderen en gelijk ook waarschijnlijk een stukje van zijn blaas, dit is niet niks maar hij wil zijn fout herstellen....
dat betekend dus dat vince onder het mes moet en toch een flinke operatie moet ondergaan en dat bezorgt me vreselijke kriebels, het herstel zou ook een week of 2 in beslag nemen.....
getver de getver.....
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 23 nov 2009, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MoYo
#1421287
Jeetje Ellen, kan me voorstellen dat je enorm opziet tegen de operatie  :-\
Maar Vince zo door laten gaan is ook niet de oplossing.
Hopelijk kan Naalwijk het nu wel goed doen, ik duim en hoop voor jullie !!
Door Truus
#1421288
Wat een toestand meis maarzoals het nu gaat is ook 3x niks. Voor jou niet en zeker voor Vince niet.
Wens je sterkte met het nemen van je beslissing :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#1421302
wat een toestanden Ellen :( 't lijkt gewoon niet op te houden bij Vince. Sterkte met je kerel, zoals het nu is, is het ook niets :-* :-*
Door connie63
#1421343
wat een drama weer die stress die je mee moet maken , ik hoop dat hij dan tenminste op knapt heel veel sterkte en een knuffel voor vince
Door pallas
#1421422
Tjee. Verschikkelijk dat het nog steeds niet goed is.
Toch maar redelijk snel een beslissing nemen ...want zo doorgaan is ook geen optie :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1421427
Hè jakkes, Ellen!!!
Wat ongelooflijk vervelend!!!

Weeeeeeer dat hele proces door.....maar ik denk dat je geen keuze hebt inderdaad....bah, wat balen zeg!!!  :(

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1421429
Sjemig Ellen, wat een ellende....arme Vince.
Toch, zoals Ivonne ook al zegt, als je nog vertrouwen hebt in deze arts, toch maar laten opereren, voor Vince is dit ook drie keer niks natuurlijk. Sterkte met beslissen... :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door