Print

Auteur Topic: Aan de diarree door Carnibest  (gelezen 1444 keer)

Xanadu

• *
Re: Aan de diarree door Carnibest
« Reactie #15 Gepost op: 9 november 2009 om 18:15:34 »
Het kan eventueel ook nog aan de rijst liggen.....

Had ik ook al aan gedacht, maar lijkt me niet heel logisch. Ze kunnen namelijk wel tegen Rodi, Smuldier en Duck waar ook rijst/granen inzitten.
Ik heb binnenkort een extra vriezer te beschikking en dan koop ik enkel nog glutenvrije maaltijden (Haaks Barf, All Animal, CarniVoer, Shaweca Petfood Mixture, Naturis) voor de dames gecombineerd met wat vaker echte BARF maaltijden (gezien de beperkte opslagruimte kan dit nu niet zo vaak).

hamada

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #16 Gepost op: 11 november 2009 om 10:03:00 »
Hier reageren de honden juist op de CB kip/rijst en lam/rijst met wat hardere ontlasting, die ik dan ook maar af en toe geef. Het best reageren ze op de natuurversie.

Lil

« Reactie #17 Gepost op: 14 november 2009 om 23:50:54 »
Ja, de reacties zijn hier ook verschillend. Voor Boris is de Cb (diabetes ivm allergie rijst) een goede kvv, want die mag wel wat extra olie hebben. Hij is heel snel verstopt.
Cayley en de hond van mijn moeder, tja die gaan ervan aan de race (door olie denk ik).
Kimba, die eet zowaar alles  8)
Ik kijk dus niet meer wat ik een goed voer vind maar wat voor de hond het beste is. Geloof niet meer zo dat een voor beter is dan ander, nee een voer is beter voor die specifieke hond dat een ander voer.

mini

• **
« Reactie #18 Gepost op: 8 december 2011 om 00:19:08 »
Onlangs ben ik vanwege slechte verkrijgbaarheid van Haaks Barf in regio Cuijk/Nijmegen overgestapt op Carnibest (natuurvoer, kip/rijst, light). Maar beide goldens van ons komen hiervan aan de diarree. Nu heb ik het forum al eens afgestruind en kom dit euvel vaker tegen. Als verklaring wordt de vetheid van de voeding genoemd. Nu denk ik niet dat dit hier het geval is, immers de vettere varianten van Haaks Barf zijn vetter. Wellicht is het een ander soort vet en is dat de reden van buikloop. Snel weer terug naar de Haaks Barf dus. Overweeg zelfs om zelf een verkooppunt te beginnen...
Heeft iemand dezelfde ervaring?

laatste kee rdat ik HB heb gevoerd heb ik het in Nijmegen bij de ark van noach gehaald en een kee rin venray bij een dierenwinkel....

fransbulletje

« Reactie #19 Gepost op: 8 december 2011 om 15:57:37 »
Hier de carnibest biologisch af en toe afgewisseld met dagje eend/rijst of andere variant CB. Het bullentrio doet het hier gewoon het beste op. Heb al andere merken gehad , Naturis, Darf, Biodog maar op langere termijn problemen dus hou het bij CB.
Iedere hond reageert weer anders op een kvv merk , denk ook dat het af hangt van wat de hond eerder kreeg. Naturis gaf hier echt verslechtering en problemen. Biodog en Darf voor één dagje prima maar niet langer achter elkaar dan kunnen ze van Darf niet poepen en van Biodog aan de race.
Groetjes Elvira en de bullen!

Print

Barfplaats wordt gesponsord door