Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1404451
het blijft een beetje rommelen bij vince...
iedere nacht plast ie weer binnen vannacht zelfs meerdere malen, aan zijn urine zie ik niets vreemd ook aan zijn plasgedrag buiten niet, wel ga ik het opvangen en maandag weer wegbrengen...
ik hoop niet dat ie vanaf nu incontinent ga raken, hij is 2 jr..
hoop volgende week wat van naaldwijk te horen over wat hun ervan vinden, of dan moet het liggen aan het feit dat zijn blaas niet goed ligt maar daarvan zeggen ze dat dat pas op latere leeftijd incontinentie kan veroorzaken..
ik weet het niet, zijn er nog wat homeopatische middeltjes wat ik uit zou kunnen proberen?
Door *Natasja*
#1404458
Hè dat is balen  :-\

Heb je ook het idee dat hij meer drinkt? En plast hij echt grote plassen, of is het meer druppelen wat hij doet?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1404461
hij drinkt niet meer, iig niet zo dat het me opvalt..
hij druppelt ook niet, hele plassen liggen er..
we gaan s'morgens zonder sokken aan naar beneden want door de voegen van de plavuizen ligt het overal..
het is nu niet leuk meer...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1404475
Hè wat vervelend  :( De problemen zijn toch pas begonnen na z'n laparoscopische castratie? Waarom had hij voorheen dan geen last van die pelvic bladder? Hij gaat echt ergens plassen, dus hij laat het niet lopen tijdens z'n slaap?
Wat voor middeltjes heb je al geprobeerd?
Door claudiaB
#1404485
He bah, dat zijn geen goeie berichten.
geen tips, wel heel veel sterkte.
Ik hoop dat je er gauw achter komt wat er mis is.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1404501
*Dorothea* schreef: Hè wat vervelend  :( De problemen zijn toch pas begonnen na z'n laparoscopische castratie? Waarom had hij voorheen dan geen last van die pelvic bladder? Hij gaat echt ergens plassen, dus hij laat het niet lopen tijdens z'n slaap?
Wat voor middeltjes heb je al geprobeerd?
ja na de castratie is ie binnen gaan plassen...
voorheen had ie er id geen last van die pelvic bladder, geen idee waarom het eventueel nu dan wel is...of niet of weet ik veel wat.. :-[
hij laat het niet lopen tijdens zijn slaap want dan zou die zelf ook nat zijn en dat is ie niet..
hij loopt naar de eethoek en daaronder plast ie dan, niet met zijn poot omhoog, want alleen de vloer is nat en niet de muur of tafel poten..
net buiten eens goed opgelet maar hij plast niet meer oid, voor zijn doen normaal, hij is ook actief genoeg...
het vervelende is dat het onder de kast en al loopt, de rietenstoelen gaan we s'nachts maar in de garage zetten wil ik daar nog langer gebruik van kunnen maken..
Door mcSnurk
#1404551
hij heeft toch iets gehad tegen de ontsteking. Zou dat niet sterk genoeg of lang genoeg geweest kunnen zijn? Zodat dat weer een beetje is opgelaaid?
Door connie63
#1404568
die castratie heeft ook niet echt goed gedaan, met al die problemen die je sinds die tijd heb
heel veel sterkte en hopen dat er snel een oplosseing voor is
Door moniqueo
#1404609
Dat is zeker balen,heb geen advies,maar hoop dat het allemaal goed komt.
Door De Geijsjes
#1404679
O lees het nu pas. Wat vervelend! Hoop dat je snel weet waardoor het komt en
dat er wat aan te doen is!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1404697
vanaalst schreef: ja na de castratie is ie binnen gaan plassen...
voorheen had ie er id geen last van die pelvic bladder, geen idee waarom het eventueel nu dan wel is...of niet of weet ik veel wat.. :-[
hij laat het niet lopen tijdens zijn slaap want dan zou die zelf ook nat zijn en dat is ie niet..
hij loopt naar de eethoek en daaronder plast ie dan, niet met zijn poot omhoog, want alleen de vloer is nat en niet de muur of tafel poten..
net buiten eens goed opgelet maar hij plast niet meer oid, voor zijn doen normaal, hij is ook actief genoeg...
het vervelende is dat het onder de kast en al loopt, de rietenstoelen gaan we s'nachts maar in de garage zetten wil ik daar nog langer gebruik van kunnen maken..
Ik hoor wel vaker dat reuen incontinent worden na castratie, maar dan laten ze het dus lopen tijdens hun slaap. Het lijkt er nu meer op dat hij het niet goed op kan houden 's nachts. Zou het niks te maken hebben met die bal die daar nog tegen de blaas zit? Dat moet toch irritatie geven? Misschien heeft hij een litteken op z'n blaaswand waardoor de blaas niet meer maximaal kan vullen.
Drinkt hij 's avonds nog veel?
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op za 31 okt 2009, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1404755
ach verdorie Ellen, dat is wel heel vervelend  :-\ :-\  voor jou maar ook voor Vin  :-X :-X :-X  ik hoop dat je een oplossing vindt meis !!!!!!
Door Anthraciet
#1404762
Dat is wel heel vervelend ja :-\

Ik hoop dat er niets ernstigs is, maar urine laten onderzoeken kan in ieder geval geen kwaad lijkt me, dan kan je dat uitsluiten....

Heel veel sterkte voor jullie! :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1404765
*Dorothea* schreef: Ik hoor wel vaker dat reuen incontinent worden na castratie, maar dan laten ze het dus lopen tijdens hun slaap. Het lijkt er nu meer op dat hij het niet goed op kan houden 's nachts. Zou het niks te maken hebben met die bal die daar nog tegen de blaas zit? Dat moet toch irritatie geven? Misschien heeft hij een litteken op z'n blaaswand waardoor de blaas niet meer maximaal kan vullen.
Drinkt hij 's avonds nog veel?
ik dacht dat die bal inmiddels wel goed verschrompeld zou zijn, die andere voel ik niet meer..
weet je toevallig hoelang of dat duurt dat die balletjes helemaal wegzijn?
ander zei ook al dat het eventueel door littekenweefsel zou kunnen komen maar dat betekend dat het  niet van voorbijgaande aard is...?
hij drinkt s'avonds normaal, merk niet dat ie echt veel drinkt..
zouden blaasontspanners kunnen helpen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door