Print

Auteur Topic: uitproberen  (gelezen 1363 keer)

hannabelgje

uitproberen
« Gepost op: 27 augustus 2009 om 20:05:09 »
Gisteren heb ik mijn bestelling opgehaald bij lupa. Vanmorgen hebben we de vleesmix compleet van lupa geprobeerd. Zoë vond het heerlijk en heeft alles achter elkaar naar binnen geschrokt. Frank vond het ook erg lekker.
Vanavond stond het weer op het menu, maar nu had Zoë geen zin meer. Ze was wel ook erg moe.
Morgen staat haaksbarf rund op het menu. Ik ben benieuwd. Komend weekend gaan we volledig op de barf.

groetjes van Hanna

czerda

• **
Re: uitproberen
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2009 om 21:54:42 »
was ook van plan de lupa mix te halen ziet het er goed uit? wou de vleesmix  compleet en de pens compleet kopen

samantha!

• **
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2009 om 19:18:14 »
was ook van plan de lupa mix te halen ziet het er goed uit? wou de vleesmix  compleet en de pens compleet kopen

Ik heb hier beide mixen al meerdere keren gehad en het ziet er prima uit en het wordt hier ook heel goed gegeten.

czerda

• **
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2009 om 23:48:51 »
bedankt samantha, voor het antwoord, wil ook die rund zalm mix kopen voor een dag in de week te geven, moet ik er dan iets bij doen aangezien het niet compleet is?

samantha!

• **
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2009 om 11:53:12 »
Nee hoor, als je de hele week al compleet geeft kan het zeker geen kwaad om een dagje niet compleet te geven.

Lil

« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2009 om 13:13:09 »
ik ben heel benieuwd naar deze mixen....
zit er verschil in tussen de lupamix en smuldier? De ingrediëntenlijst vond ik ongeveer hetzelfde namelijk

lauraV

• leef je dag alsof het je laatste is en geniet
« Reactie #6 Gepost op: 28 december 2009 om 13:16:14 »
vond er veel pens in voor komen....
groetjes van de jackrussells , Loeka en Noa

Print

Barfplaats wordt gesponsord door