Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
24 mei 2012 om 04:50:50
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Deze topic
Dit board
Hele forum
Barfplaats.nl
»
Katten
»
Katten en Kant-en-klaar versvlees
(Moderator:
koekje
) »
toch maar vleesmolen.
Pagina's:
1
2
[
3
]
Auteur
Topic: toch maar vleesmolen. (gelezen 1548 keer)
Denise1
Re: toch maar vleesmolen.
«
Reactie #30 Gepost op:
1 september 2009 om 16:10:43 »
Menutje gemalen en het is al gekeurd en goedgekeurd door onze twee mutsen. Oei nu heb ik spierpijn. Tsjonge zeg dat abbo op de sportschool kan ik gaan afzeggen......
Ik kon helaas maar aan twee soorten orgaan komen nl kippelever en runderhart. En ik moest wel gaan malen want het einde van de cb was behoorlijk in zicht. Dus dit menutje is alleen met deze twee organen 5% lever en 10 % hart.
Donderdag op de markt haal ik andere organen en dan maal ik nogmaals een 8 dagen menutje en dan doe ik elke dag een maaltje menu 1 en een maaltje menu 2. Als ik dan in menu twee van het missende orgaan doe zal dat toch ongeveer wel kloppen (ik ga donderdag wel ff rekenen).
«
Laatst bewerkt op: 1 september 2009 om 16:39:43 door Denise1
»
flin
«
Reactie #31 Gepost op:
4 september 2009 om 00:59:05 »
je zijn lekkur op weg hoor!
vergeet niet ook hele stukken te blijven aan bieden....misschien kun je ze verleiden de eigen spieren te gebruiken?
die zijn er voor gemaakt namelijk....
al weten ze dat zelf niet....
Denise1
«
Reactie #32 Gepost op:
4 september 2009 om 14:08:42 »
Doe ik ook kippenekjes aanbieden en bij het malen mogen ze van mij ook gerust wat gappen. Alleen bij muis blijft het bij gappen die knaagt nog niet echt op botjes. Sardien wel dat hoor ik hem echt knagen. Zolang hij nog niet echt knaagt en knauwt op botjes krijgt hij van mij ook de carnibest kauwstaafjes vind hij lekker. Lillie zou ik zonder problemen op BARF kunnen zetten die gapt echt alles wat los en vast zit en knaagt en knauwt het ook heerlijk op.
En zolang Muis niet knaagt moet ik toch echt malen want brokken komen hier neverdenooitnietmeer in.
Pagina's:
1
2
[
3
]
Barfplaats wordt gesponsord door