Print

Auteur Topic: 'Hongertactiek', iemand nog andere tips?  (gelezen 2981 keer)

Loeka

• Sunzafumi
Re:'Hongertactiek', iemand nog andere tips?
« Reactie #15 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:46:51 »
hahaha dat had ik ook toen ik voor het eerst vlees ging kopen voor mijn katten. En wat denk je van vis, daar heb ik helemaal geen verstand van. Ben ook vegetarier nl.

Maar inderdaad, dat bloederige dat doet het 'em.  De CB-lading natuurvoer die ik nu heb is een stuk "droger" dan normaal en meteen trekken ze hun neus er voor op. Beetje warm water doet dan wonderen :-)

En ik heb weer geluk trouwens. Sinds vrijdag is er nieuwe poes in huis van 7 jaar, die eet meteen met veel smaak vers!

Sterkte!

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:49:14 »
Vis vind ik niet zo'n probleem; daar was ik zelf wel dol op in de tijd dat ik geen vegetariër was. Misschien eens een blikje vis proberen... Verse vis zie ik hem zo gauw nog niet eten, maar ik kan het natuurlijk proberen.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2004 om 11:50:38 door Petra de Jong »

Loeka

• Sunzafumi
« Reactie #17 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:51:19 »
Bij mij slaan ze de bakjes uit mijn handen bij een soort vismix van de markt. Daar zitten 5 soorten vis door elkaar en is niet zo erg duur. Een moord doen ze  er voor!

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:51:19 »
Bloederig hè? Misschien moet ik gewoon een snee in mijn arm maken, de winkels zijn dicht vandaag. ;D
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2004 om 11:51:40 door Petra de Jong »

Loeka

• Sunzafumi
« Reactie #19 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:52:01 »
hahahaha ;D

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 8 augustus 2004 om 11:52:11 »
Bij mij slaan ze de bakjes uit mijn handen bij een soort vismix van de markt. Daar zitten 5 soorten vis door elkaar en is niet zo erg duur. Een moord doen ze  er voor!

Is dat speciaal voor poezen of is het gewoon mensenspul? Heeft 't een naam?

Francisca

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 8 augustus 2004 om 13:48:26 »
Een beetje kippebouillon erdoor doet ook wonderen, hier teminste wel. Maar wat doe je dan met de gekookte kip als vegetarier zijnde? Mijn katten doen een moord voor een beetje bouillon.  ;D  ;)  

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 8 augustus 2004 om 13:52:01 »
Je kunt toch ook kant-en-klare kippenbouillon kopen? Dan zit ik niet met de gebakken peren, eh... gekookte kippen. ;D

Francisca

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 8 augustus 2004 om 14:04:16 »
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. We hebben hier een deal: de katten bouillon en ikke de kip.  ;D

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 8 augustus 2004 om 14:05:23 »
Misschien zit er trouwens ook wel zout in kippenbouillon uit de winkel... Ik denk da'k het eerst maar eens met vis of soepvlees probeer.

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 8 augustus 2004 om 17:19:40 »
Mijnheer zit nu brokjes met een beetje CB erdoorheen te eten. Zolang de brokken flink in de meerderheid zijn, eet 'ie wel. Ik ga morgen wat onweerstaanbare dingetjes halen voor door de CB. Als dat niet werkt, houd ik het voorlopig op brokken met een beetje CB en dan steeds meer CB.

Voor de geïnteresseerden: het kippenvlees in CB is niet afkomstig van scharrelkippen (heb net een mailtje daarover van ze ontvangen).

Jolly

• Dag mijn "Bolle". Ik mis je. 1-8-'99/16-4-'10
« Reactie #26 Gepost op: 8 augustus 2004 om 17:46:02 »
Mijnheer zit nu brokjes met een beetje CB erdoorheen te eten. Zolang de brokken flink in de meerderheid zijn, eet 'ie wel. Ik ga morgen wat onweerstaanbare dingetjes halen voor door de CB. Als dat niet werkt, houd ik het voorlopig op brokken met een beetje CB en dan steeds meer CB.

Voor de geïnteresseerden: het kippenvlees in CB is niet afkomstig van scharrelkippen (heb net een mailtje daarover van ze ontvangen).

ik geloof dat men dat hier allang wist.
Charly, Joppe, Lynne, Fenna en Pim. (foto sept/okt2011)

Petra de Jong

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 8 augustus 2004 om 18:11:36 »
ik geloof dat men dat hier allang wist.

Nou, ja, het enige wat ik hier gehoord had was dat hun schapenvlees biologisch is en de rest niet. Op de verpakking van Energique staat ook niet dat ze scharrelkippenvlees gebruiken; toch is het zo. Ik wilde het graag van het bedrijf zelf horen.

Loeka

• Sunzafumi
« Reactie #28 Gepost op: 8 augustus 2004 om 18:26:46 »
Citaat
Is dat speciaal voor poezen of is het gewoon mensenspul? Heeft 't een naam?

Nee het is gewoon mensenspul. Maar ik vroeg naar vis dat geschikt is voor de kat. Toen adviseerde ze dit, hoe het heet weet ik niet. De volgende keer dat ik ga halen zal ik eens kijken op het bordje.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2004 om 18:27:08 door Loeka »

202spots

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 8 augustus 2004 om 20:22:23 »
 ::) whatever
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2004 om 21:07:00 door 202spots »

Print

Barfplaats wordt gesponsord door