Print

Auteur Topic: Lust jou hond alles..........  (gelezen 6010 keer)

pike

Re: Lust jou hond alles..........
« Reactie #90 Gepost op: 15 november 2009 om 12:23:20 »
Logeetje Teckel Ted lust álles  :biggrin2:

Pike, Armagnac en Duc - Fauve de Bretagne

BarfBull

« Reactie #91 Gepost op: 5 maart 2010 om 11:11:48 »
Onze bull is heel gemakkelijk, ze eet alles op wat je haar voorzet  :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2011 om 14:50:28 door BarfBull »

Linda & Kay

« Reactie #92 Gepost op: 5 maart 2010 om 11:45:09 »
Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzet  :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.

Hier ook zo één! Heerlijk is dat he?!  :) :)

BarfBull

« Reactie #93 Gepost op: 5 maart 2010 om 16:06:42 »
Hier ook zo één! Heerlijk is dat he?!  :) :)

Nou, zeker weten!  Daar boffen we mee  ;)

Inge en Bono

• Sem 29 okt '00-04 sept '09 Until we meet again....
« Reactie #94 Gepost op: 5 maart 2010 om 16:09:37 »
Bono houdt niet van konijn en sardines.
Voor de rest eet ie tot nu toe alles

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #95 Gepost op: 6 maart 2010 om 11:13:50 »
Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzet :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort

Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammie

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

BarfBull

« Reactie #96 Gepost op: 6 maart 2010 om 13:37:42 »
Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammie

Ha, nog zo'n lekkere alleseter!   :biggrin2: Fazant heeft ze nog nooit op, trouwens :idea:
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2011 om 14:52:29 door BarfBull »

cairodyn

• Odyn en Caïro
    • http://home.zonnet.nl/Yellow
« Reactie #97 Gepost op: 6 maart 2010 om 15:36:05 »
Nee absoluut niet!!!

Ze lusten kip, rund en KVV en daar houdt het zo'n beetje mee op, en heb echt de wereld aan vlees geprobeerd, konijn, hert, struisvogel, parelhoen, kwartel, lamsvlees, paardenvlees etc etc etc

Als ik sommige vleessoorten droog willen ze ze wel eten maar zo vers kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen!

Belgians are like potatoe chips....you can never have just one...

Fige

• **
« Reactie #98 Gepost op: 7 maart 2010 om 00:01:01 »
Hier eten de dames alles! Eéntje houdt er soms niet van sardientjes.

Benjy en Misty

• Benjy And Raw Food
    • Benjy en Misty
« Reactie #99 Gepost op: 7 maart 2010 om 04:51:29 »
Benjy lust geen fazant, zalmkop en lever van de meeste diersoorten lust hij ook niet.
Bij Misty heb ik tot nog toe nog niet echt iets ontdekt wat ze niet eet.

Money can buy a dog, but only love can wag its tail

Groetjes,
Nicole, Benjy & Misty
Ernie (r.i.p.) en Eddy (r.i.p.)

Benjy en Misty

• Benjy And Raw Food
    • Benjy en Misty
« Reactie #100 Gepost op: 7 maart 2010 om 04:55:23 »
Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten,  van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overal  >:(  Het is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen   :-X

Benjy van hetzelfde. Gisteren bracht hij voor het eerst zijn bal niet terug maar at hem op. :( Volgens mij kwam het doordat Misty opeens op de bal aaste. Hier geen tennisbal meer voor Benjy wanneer Misty erbij is.

Money can buy a dog, but only love can wag its tail

Groetjes,
Nicole, Benjy & Misty
Ernie (r.i.p.) en Eddy (r.i.p.)

toscak

« Reactie #101 Gepost op: 7 maart 2010 om 12:41:28 »
Geen konijn, geen paard en geen kangoeroevlees.

Bob 22-02-2009 en James (overleden op 24-02-2012) 25-02-2011

smurfie

• **
« Reactie #102 Gepost op: 7 maart 2010 om 16:40:01 »
Hoi,
vandaag heb ik voor het eerst mijn chihuahua een  1 dags kuiken gegeven gans he met pluimen en de hele santaklik, hij wist niet wat ie er mee aan moest, hij ging er mee naar buiten en  ging er mee spelen   ;D
Ik heb het moeilijk met zo een gans diertje te geven :'( maar wilde het toch proberen, hij heeft het niet opgegeten  :-[ , ik ga hem nog een paar keer het kuiken geven( een ander niet hetzelfde), en hem geen ander voer geven, hij eet wel kwartel gans,maar die is zuiver gemaakt en zonder pluimen/veren ook kip enz eet ie, maar met pluimen weet ie niet wat ie er mee moet.
grtn

WillyP

« Reactie #103 Gepost op: 7 maart 2010 om 17:20:53 »
Baiko eet alles, behalve rauwe groenten als ik die niet verstop tussen het orgaanvlees ofzo. Maar met veren geven we niks. Hij wil het ook niet opeten als het klaar ligt om geslacht te worden.
Maar verder eet hij echt alles wat vlees is. We hebben het nog geen keer gehad dat zijn bak niet leeg was.

Aquillo

• Aquillo en Estrella
« Reactie #104 Gepost op: 7 maart 2010 om 22:01:53 »
Estrella eet geen duif, fazant, eend, gans, kwartel, eendagskuikens. De rest eet ze met smaak
Aquillo eet geen duif,fazant,kwartel,eendagskuikens. Voor de rest eet hij alles.
gevogelte willen ze niet als het nog in de veren zit. haarwild verslinden ze met huid en haar. En als ze de kans krijgen vangen ze ook nog graag zelf muizen en ratten die ze direct doden en opeten  als extra hapje.
vis lusten ze graag als ik het maar niet vaker dan 1 x in de twee tot drie weken geef.
Ze lusten alle rauwe groenten en fruitsoorten als het maar gewoon in grote stukken gegeven wordt zodat zij kunnen zien wat ze te eten krijgen,
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2010 om 22:05:28 door Aquillo »

Happy Podenco's

Print

Barfplaats wordt gesponsord door