Beetje of topic maar toch wel gerelateerd dus vandaar hier mijn vraag geplaats:
Als je twee keer puppie DH ent: op 7.5 week en op 12 week en daarna, in principe, niets meer (ik ga wel titers laten bepalen 4 weken na de tweede enting en afhankelijk daarvan nog enten) dan krijgt een pup alleen hondenziekte "puppie enting" en niet de hondenziekte enting die vanaf 12 weken gegeven wordt (nr 4 in het boekje).
Is dat een probleem? Bij parvo heb je de geinactiveerde enting en de levend verzwakte enting. Is dat bij hondenziekte vergelijkbaar, en moet je dan kiezen voor de enting die vanaf 12 weken mag?
Mijn pup (ja we hebben een nieuwe rakker erbij) heeft op 7.5 de puppy DP enting gehad en ik ben van plan om deze enting end volgende week te herhalen (ze is dan 12 weken).
Lepto, Leverziekte en Para influenze was ik niet van plan te enten, zijn er meer van jullie die ook de zg. cocktail aan hun pups voorbij laten gaan?
Mijn volwassen honden worden al jaren niet geent en hadden, nu al wel weer een paar jaartjes geleden, prima titers voor hondenziekte en parvo, dus ik ben nogal erg terughoudend met enten.
Alleen rabies doe ik als het moet ivm reizen naar het butienland.