Print

Auteur Topic: Toch even een paar vraagjes/opmeringen  (gelezen 1915 keer)

Linda & Kay

Re: Toch even een paar vraagjes/opmeringen
« Reactie #15 Gepost op: 12 maart 2009 om 16:48:22 »
Ik meng nog wel alles. Ik heb het even een maandje geprobeerd om het niet te mengen, maar dat vond ik nogal verwarrend. Mijn honden eten 2 keer per dag ('s ochtends en 's avonds), mijn vriend geeft ze 's ochtends te eten (want dan ben ik al weg) en ik geef ze 's avonds te eten (dan is mijn vriend al weg). En vaak wisten we van elkaar niet wat we gegeven hadden. Ik heb zelfs aftekenlijstjes gemaakt, maar dat werkte niet echt..
Dus nu meng ik alles, je bent inderdaad ff bezig, maar ik vind het wel zo prettig nu. (ik vind het trouwens ook niet erg om lang bezig te zijn). Ik verheug me nu al op de volgende keer, haha! Duurt helaas nog 3 weken   :D.
Ik koop trouwens wel alles vers. Want als ik iets bevroren binnen zou krijgen, dan wordt het inderdaad wel erg onhandig.

**Jolanda**

« Reactie #16 Gepost op: 14 maart 2009 om 15:08:30 »
Mij leek dat mengen juist wel makkelijk. Voor iedere hond een eigen bak/zak met eigen porties en dan hoef ik het maar uit de vriezer te halen, laten ontdooien en klaar. Zonder dat ik iedere dag er over na moet denken wat ze nou wanneer gehad hebben. (mijn geheugen laat me nog wel eens flink in de steek) Ik zou dat dus echt heel verwarrend vinden als ik dat niet zou doen.

Gelukkig heb ik hele makkelijke eters. Zelfs toen ik nog brokken voerde moest ik tijdelijk op een andere brok (DSZ had vakantie en kon nergens anders 'mijn brokken'  krijgen). Die vieze goedkope brokken werden ook gegeten, ook al had ze ze niet echt graag.
De sint is blij met alles. Ze heeft inmiddels al 4 verschillende brokken hier gehad (van hetzelfde merk) en ze heeft altijd alles gegeten, het vlees nu vind ze natuurlijk het einde! En ze zal ook never nooit meer een brok hoeven eten.
En Duster....die eet echt alles, zolang het maar enigzins eetbaar is.

Volgende week ga ik eens vleesbot proberen, eens kijken hoe ze daar op reageren. Langzaam aan ga ik toch beginnen, ondanks dat mijn vriend het niet echt ziet zitten. Blijkt nou dat dat Barfen niks voor mij (en mijn vergeetachtige kop) is, dan blijf ik bij CB met af en toe iets extra's zoals een vleesbot, pens en vis.

spreeuwtje

• toen was ie nog onschuldig..
« Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2009 om 12:05:45 »
ik ben ook een chaoot hoor..
ik vind dat ook prettiger.. alles in zakjes doen..
het is idd wel veel werk..
maar ik bestel voor kiek eens in de 4 maanden.. en met vastendagen er tussen en dagjes waarop kiek de haaskarkasjes van pauline krijgt.. is dat dus heel goedkoop zo samen.. én kiek smult van de afwisseling!
ze is netjes op gewicht.. door die vastendagen ingelast kan ik goed haar gewichtsschommelingen in de gaten houden..

ik vind het fijn om savonds zonder te denken een zakje uit de vriezer te halen.. en die dan de volgende dag te geven..
4 maanden lang geen gepieker over wat ze de afgelopen week al gehad heeft..
het enige waar ik op let.. is dat ze niet iedere dag zalm krijgt.. dus dat wissel ik af..
maar niet serieus tellend van: ze heeft nu 3x gehad deze week..
neu..
gister had ze niet.. dus als ik met graaien nu toevallig wel een zalmkop heb in een zakje.. is dat ook prima..

Als het leven je citroenen geeft, maak je er limonade van...

Print

Barfplaats wordt gesponsord door