Mij leek dat mengen juist wel makkelijk. Voor iedere hond een eigen bak/zak met eigen porties en dan hoef ik het maar uit de vriezer te halen, laten ontdooien en klaar. Zonder dat ik iedere dag er over na moet denken wat ze nou wanneer gehad hebben. (mijn geheugen laat me nog wel eens flink in de steek) Ik zou dat dus echt heel verwarrend vinden als ik dat niet zou doen.
Gelukkig heb ik hele makkelijke eters. Zelfs toen ik nog brokken voerde moest ik tijdelijk op een andere brok (DSZ had vakantie en kon nergens anders 'mijn brokken' krijgen). Die vieze goedkope brokken werden ook gegeten, ook al had ze ze niet echt graag.
De sint is blij met alles. Ze heeft inmiddels al 4 verschillende brokken hier gehad (van hetzelfde merk) en ze heeft altijd alles gegeten, het vlees nu vind ze natuurlijk het einde! En ze zal ook never nooit meer een brok hoeven eten.
En Duster....die eet echt alles, zolang het maar enigzins eetbaar is.
Volgende week ga ik eens vleesbot proberen, eens kijken hoe ze daar op reageren. Langzaam aan ga ik toch beginnen, ondanks dat mijn vriend het niet echt ziet zitten. Blijkt nou dat dat Barfen niks voor mij (en mijn vergeetachtige kop) is, dan blijf ik bij CB met af en toe iets extra's zoals een vleesbot, pens en vis.