Waarom noemt men deze site niet Carnibest promotie site, aangezien dit hier zo geweldig gepromoot wordt?
rene, speciaal voor jouw ff het antwoord gekopierd uit de discussie onder vragen en problemen!
hoho, ik heb zeker geen belang in carnibest, maar wel een belang in de gezondheid van mijn hond.
mijn hond van 14 maanden is een jaar lang doodziek geweest door maag/ darmproblemen en van alles en nog wat, bijna 6 maanden chronische diaree.
toen ik 12 dagen terug aan carnibest begon heeft hij eerst 3 maanden op bibi gestaan, naar volle tevredenheid.
helaas is mijn hond nu eenmaal niet in de gelukkige omstandigheden, dat hij de minimaalste verandering in voer kan verdragen. als ik merk dat mijn hond honger heeft en dat ik steeds meer moet gaan voeren, bovendien steeds meer graan en kimmels waar bijna geen voedingswaarde meer in zit, diaree heeft door de verhouding orgaan/ spiervlees en het op een gegeven moment niet meer eet.
tja, dan stap ik over.
gepruts met voer kan mijn hond gewoon eenmaal niet hebben, kan er ook niets aan doen en had het graag anders gezien. geloof dat maar.
ben heel blij voor je dat jouw honden de verandering in de samenstelling wel kunnen verdragen, en had gehoopt dat dat met mijn hond ook zo was, want ik betaal me groen en geel aan de carnibest, want echt goedkoop is het nu ook weer niet.
doe het met alle plezier hoor, geef mijn geld liever uit aan vlees, dan aan de dierenarts, maar dan moet ik op een bepaald merk, bibi dus in dit geval, niet opeens mijn hond achteruit zien gaan. onder de noemer huidklachten, diaree en het helemaal niet meer eten omdat er te veel orgaanvlees in zit. heb namelijk een hond die het niet zo moet hebben van orgaanvlees!!!
aandelen, alsjeblieft zeg
heb mijn hond onwijs vooruit zien gaan op de bibi, maar ook weer achteruit. als ik het vlees steeds donkerder zie worden en steeds wateriger, dan zegt mij dat genoeg over de samenstelling en als ik mijn hond van 36 kilo 1,5 kilo moet voeren zegt ook dat me genoeg over de samenstelling en de voedingswaarde. als mijn hond het vervolgens helemaal niet eet, en mijn hond van 36 kilo vervolgens de komende 3 weken iedere dag maar tussen de 100 en 200 gr eet dan zegt me dat helemaal genoeg.
nogmaals, fijn dat jouw honden er geen last van hebben.
maar de mijne dus wel.
mijn hond heeft wel genoeg gehad het afgelopen jaar en ik hoop dat het nu een keer over is.
ik woon in een vrij land en heb recht op ene eigen mening en mag zeggen wat ik wil, zolang ik het netjes houd.