De Barf rekenhulp heb ik door Lizzy gemaild gekregen en later ook nog van Deesje een rekenhulp waar je ook KVV in kunt voeren. Het is dat je niet digitaal kunt fluisteren, daarom maar tussen aanhalingstekens "ik kom er niet uit

"
Wat ik nu doe is het volgende:
Hij krijgt 4 % van zijn lichaamsgewicht ( 19 kilo), dat is omgerekend 760 gram KVV. Die berekening lukt nog wel

Ik voer nog 3 x daags en geef nu per keer 200-200-100 KVV en 's avonds 150 a 200 gram eend, konijn, etc., zoveel mogelijk zaken die niet in KVV zitten.
Daarbij kijk ik niet naar spiervlees, vleesbotpercentage etc. omdat ik er van uit ga dat alles in die 500 gr. KVV compleet zit (alhoewel ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn.)
Als ik nu de KVV terugbreng naar b.v. 380 gram en de rest door Barf zonder met percentages rekening te houden dan loop ik denk ik wel het risico dat de verhoudingen scheef gaan liggen? Bij welke verdeling is het nog "veilig"?
Wat het, althans voor mij als dyscalculant

extra moeilijk maakt is dat alle percentages ook nog per week veranderen omdat hij nu nog een kilo per week groeit, misschien wordt het wat makkelijker als hij op een min of meer vaste hoeveelheid per dag zit.
Ik schaam me best een beetje want het schijnt super eenvoudig te zijn!