Dat hoeft niet hoor, een van mijn inmiddels overleden honden had ook Cushing en ook hij at minder graag en minder veel.
Daardoor hebben we een hele tijd getwijfeld of hij wel Cushing had, tot we zagen dat hij wel opknapte van de medicijnen ervoor.
Maar helaas mocht het bij hem niet lang duren, hij ging te snel achteruit

Maar ik ken ook verhalen van mensen waarbij de hond met Cushing nog jaren geleefd heeft, dus ook dat zegt niet veel.
Het is gewoon een moeilijke ziekte, het lijkt vaak veel op andere aandoeningen, daarom denken dierenartsen er niet snel aan.
Cushing is vast te stellen door urine en bloed onderzoek. Misschien moet je daar maar even naar vragen, dan heb je in ieder geval zekerheid....
Mijn hond had overigens ook als symptomen dat zijn vacht veel dunner werd, bespiering ging snel achteruit, hij dronk erg veel (kon zo achter elkaar een volle bak van 2-3 liter leegdrinken) en in het begin had hij een soort 'aanvallen'. Het was geen epilepsie, want hij was gewoon helemaal bij kennis, maar hij zakte dan door zijn poten en kon een paar minuten lang de kracht niet vinden om op te staan