Helaas weer een kikje van dit topic; inmiddels heeft mijn andere katertje hetzelfde probleem. We waren er supervroeg bij, alle waardes waren perfect (woorden van de dierenarts), ook de Ph, die ook bij deze kat geen moment boven de 7 is geweest. Maar wel kat nummer 2 die ondanks vers voeren en ondanks een goede Ph struviet ontwikkelt. Bij Vince is het niet meer teruggekomen, maar toch ben ik nu wel wat bang geworden. Ik wil dus wat serieuzer werk gaan maken van de supplementen, maar zou daarbij heel graag jullie hulp willen hebben.
Ik zat zelf te denken aan 1 of 2 druppels appelazijn per ons voeding. Maar hoe doseer ik de vitamine c zonder teveel te geven? Mijn jongens wegen tussen de 3 en 3,5 kg.
Ik zie nu dat ik hier eigenlijk alleen post met problemen, maar normaalgesproken is het geen issue: ze eten als hoofdvoer carnibest, eens per week vis van de visboer en het gaat gewoon heerlijk makkelijk. Sinds eind vorig jaar heb ik een 'projectpersje' erbij, die ook heel makkelijk op vers over ging, heerlijk eet en niks aan het handje. Ik hoop dat jullie mij toch willen helpen. Bedankt alvast!