Print

Auteur Topic: oplossing voor haaruitval en jeuk zonder medicijnen  (gelezen 4843 keer)

loes.vlassak

• *
Re: oplossing voor haaruitval en jeuk zonder medicijnen
« Reactie #15 Gepost op: 22 augustus 2008 om 10:28:58 »
Ik ging zojuist het telefoon nummer opzoeken en zag toen op de site dat ze ook een forum hebben.
Mijn vraag heb ik even op dat forum gesteld:
http://black-dog.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7&start=0&st=0&sk=t&sd=a#p8

Ik houd jullie op de hoogte!  ;D

tessa

« Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2008 om 15:00:40 »
Ehum, lekker druk forum :P

Zosha

• *
« Reactie #17 Gepost op: 22 augustus 2008 om 21:37:36 »
  Hallo,als je van jeul of haaruitvalproblemen af wilt  bij hond of kat moet je eens HOKAMIX FORTE bestellen bij de Paardendrogist in Rhoden (www.paardendrogist.nl/dursydog)  Prima spul ,op natuurlijke basis,zijn kruiden,werkt op het immuunsysteem em gegarandeerd resultaat!

Succes allemaal! groetjes van de bazin van Zosha (bouvier) :) ;)

Hitam

• Centrum de Oase
« Reactie #18 Gepost op: 23 augustus 2008 om 09:08:38 »
Nou dat gegarandeerde resultaat valt wel mee, was het maar zo gemakkelijk.

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #19 Gepost op: 23 augustus 2008 om 09:16:00 »
  Hallo,als je van jeul of haaruitvalproblemen af wilt  bij hond of kat moet je eens HOKAMIX FORTE bestellen bij de Paardendrogist in Rhoden (www.paardendrogist.nl/dursydog)  Prima spul ,op natuurlijke basis,zijn kruiden,werkt op het immuunsysteem em gegarandeerd resultaat!

Succes allemaal! groetjes van de bazin van Zosha (bouvier) :) ;)
Vind je? Ik vind dat troep.

Siamsa - Dalmatische Honden

loes.vlassak

• *
« Reactie #20 Gepost op: 23 augustus 2008 om 14:25:57 »
Forum was inderdaad nog leeg, maar vond ik wel leuk dat ik dan de de eerste was  :D
Ik heb antwoord gekregen:
Citaat
Hoi Loes, ten eerste bedankt voor je complement over onze voeding.
Er zitten wel degelijk botten in onze voedingen deze worden aangegeven met de term Calcium. Om het geheel iets duidelijker te maken, wij geven op de site en op onze folder aan dat er bijvoorbeeld 25% kippenvlees in een bepaalde voeding zit die 25% bestaat dan uit een uitgebalanseerde verhouding van spiervlees, harten,nek en botten. Dit geld ook voor de andere toevoegingen, als wij bijvoorbeeld vermelden dat er in een voeding 60% vers rundvlees is verwerkt dan bestaat die 60% uit een uitgebalanseerde hoeveelheid spiervlees, vuile pens, hart en longen. Waarom wij niet van alle toevoegingen afzonderlijk de exacte prozenten weergeven mogen duidelijk zijn wij willen ons product uniek houden.

Loes ik hoop dat ik jouw vraag voldoende beantwoord heb,

met vriendelijke groet Erik Rooijmans Black-Dog.

Dus nu begrijp ik het verschil tussen KVV en BARF nog steeds niet zo.
Is het enigste verschil dan dat je dit zo kunt kopen?
Want dat zie ik juist als een voordeel, ik haal niet graag harten en longen etc in huis.  :nerves:

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #21 Gepost op: 23 augustus 2008 om 15:44:54 »
KVV is door een fabrikant gemaakt. Die bepaald wat jouw hond eet. Die verteld niet wat er exact in zijn product zit. Die moet je vertrouwen op zijn mooie blauwe ogen. Die maalt het voer, zodat het "poepen zonder douwen" eten wordt.

BARF is zelf samengesteld. Jij bepaald dus wat jouw hond eet. Jij weet exact wat jouw hond eet. Jij hoeft geen fabrikant te vertrouwen, jij weet zelf wat je doet. Jij voert het voer in zo groot mogelijke stukken zodat het gebit en de kaken van de hond aan het werk worden gezet. Dit is beter voor tanden, kiezen, kaken en de spieren van de hele kop en nek. Bovendien geeft het de hond een intense bevrediging, aan zijn vlees en vleesbotten mogen trekken en plukken en kluiven. Ook bereikt BARF niet in gemalen toestand de maag, waardoor het niet zo snel door het spijsverteringssysteem gejaagd wordt en de hond dus langer een bevredigend vol gevoel houdt.

Siamsa - Dalmatische Honden

Print

Barfplaats wordt gesponsord door