Print

Auteur Topic: vleesmolen lidl  (gelezen 4476 keer)

boskat

Re: vleesmolen lidl
« Reactie #30 Gepost op: 8 januari 2009 om 20:23:07 »
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.

Ze mogen je minstens een reserve Porkert aanbieden,voor al de klandizie waar je voor gezorgt hebt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P

[IMG]http://i55.tinypic.com/307p9p5.jpg[
Nina

Bika

• *
  • The Eye of the Eagle
    • Familie Website
« Reactie #31 Gepost op: 8 januari 2009 om 20:28:57 »
Ik heb via Marktplaats een vleesmolen besteld.
Is een kleine voor 15,00.
We malen toch geen grote hoeveelheden tegelijk.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

MarijeEnBoomer

« Reactie #32 Gepost op: 8 januari 2009 om 20:30:13 »
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.
De verkoper vertelde dat ze direct bij de fabriek kopen en hij dacht dat ze de enige in nederland zijn die ze verkopen. Hij vertelde ook dat veel mensen ze gebruiken voor het maken voor katten en honden voer.. Hihi.. Maar verteld dat de mijne daar ook voor is.

Life is better with an English Setter !

koekje

• Tuuterdetuut
« Reactie #33 Gepost op: 8 januari 2009 om 21:15:52 »
toen mijn molen een mankement bleek te hebben, heb ik telefonisch contact gezocht. ze zeiden me dat de verkoop lichtelijk was gestegen. ik heb verteld wat ik met de molen heb gedaan. dat ik hem gebruik om kattenvoer te malen, omdat ik dat zelf maak, net als mn eigen eten en vertelt dat het gezonder is voor de katten omdat je op die manier via een systeem van verhoudingen (barf dus) natuurlijk voedsel geeft.
ik heb hem niet verteld dat ik er botjes doorheen doe, om hem geen rolberoerte te geven. ik heb wel verteld dat ik er 'vlees enzo' mee maal, maar dat zo'n ding dat gewoon moet kunnen, het zijn immers geen bakstenen.

Ot: nepturk
Sien: rode appelsien

Print

Barfplaats wordt gesponsord door