Beter laat dan nooit!
Nog steeds geen internet, maar met de katten gaat alles super.
Ze hebben tot nu een vast eetschema waar ze aan gewend zijn en ze vinden me niet meer raar als er 'vreemd' voedsel in hun bakjes ligt.
's ochtends eten ze nog Carnibest, allemaal 125 gram. Dit gaat ook allemaal in een keer op.
's avonds krijgen ze een stuk kippenvlees, kipkarkas, kippenhart, lamshart, kipvleugel, eendennek, rundlap, schapenvlees, kuiken, vis, kwartel eigenlijk elke keer wat anders. Dit is ook waar ik aan kan komen, echt heel veel variatie is het nog niet, maar ik ben nog aan het zoeken in de buurt.
Vanaf vandaag krijgen ze nog maar de helft CB en er iets anders bij. En dan 's avonds weer iets anders.
Ik ben goed naar jullie menu's aan het kijken, want ik wil niet dat ze iets tekort komen. Ze eten allemaal graag vis (wel uit blik) maar verse vis alleen maar een paar hapjes. Krijgen ze zo wel genoeg vitamines binnen?
Ontlasting is bij alles helemaal goed en ze zijn nog steeds hyperactief en zo'n ontzettend zachte vachten!
Zelfs de DA vond dat ze er zo goed uitzagen en zo mooi in de vachten

Mijn plan is wel om zo veel mogelijk BARF te doen en ook van kvv af. Misschien alleen voor Skoll kvv. Even kijken of ze niet te veel gaat afvallen.
Nja, ik ben tevreden over hun eetgedrag en moet het alleen nog voor Skoll kleiner knippen anders wil ze het niet. Terwijl ze verder alles kapot knaagt van boeken tot oordopjes. Raar beest.
De kippenren is nu ook zo goed als af, alleen zitten er nog geen kippen in. De konijnen vermaken zich en de katten mogen er met goed weer ook bij. Dat vinden ze ook heerlijk, beetje in de zon liggen en de konijnen opjagen, prachtig om te zien!