Hardstikke bedankt voor alle reacties tot nu toe. Ik zal in ieder geval eens vragen bij de poelier voor kippenekken. Worden die ook verkocht in supermarkten?
de super, daar ben 'k ze nog niet tegengekomen, de poelier zou best kunnen...
vleugeltjes daarentegen (ongekruid) kun je in een super wel vinden
Verse vis komt er bij mij thuis als het even kan niet. Ik ga werkelijk over mijn nek van die lucht. Misschien dat gedroogde visjes wel een optie zijn. Weet iemand hoe sterk die ruiken? En kan ik die gewoon in de dierenwinkel halen?
vis uit blik miss? zalm, of sardien, of uit de vries....
Verder wil ik alles met kleine stapjes tegelijk proberen. Ik heb de afgelopen weken mijn idee van 100% el cheapo brokken al bijgesteld naar betere brokken afwisselen/combineren met (wennen aan) carnibest en af en toe een kuikentje... Geloof me, die stap is me groot genoeg! (Of de overgangen een probleem zijn voor mijn kat weet ik niet zo, zoals ik zei, de kuikens zijn een hit, maar de eerste lepel CB liet hij staan)
tuurlijk, ....komt helemaal goed

Weet iemand hoe goed een muis het zou doen als oefening voor de tanden? Ik geloof dat onze dierenwinkel die ook verkoopt, voor mensen die slangen houden ofzo?
muis is vrij klein, die gaan hier meestal met soms 1 en miss 2 knauwtjes hup naar binnen, miss verkopen ze ook hamster; da's net een slagje groter....
hier vinden ze duif en kwartel zaaaalig, en die haal 'k op de markt
Kunnen jullie een schatting geven voor de prijzen van dingen? Mijn dierenwinkel vraagt 1,55 voor een kilo kuikens. Dus tot nu toe klinken ze stukken goedkoper dan CB. Of eten ze er ook veel meer van?
dat betaal 'k ook voor kuikens...
helaas kan 'n katzel niet alleen op kuikens leven, dus zal er ook nog wat anders op z'n bordje moeten komen
stel dat je kat lekker de 'komplete versie vlees' (de zgn kvv)(zoals carnibest, smuldier, bibi etc) , dan hoef je je niet druk te maken of hij genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt, en kun je er makkelijk nog 's wat kipvleugeltjes oid naast geven,
mocht je tzt z'n menu helemaal zelf willen samenstellen, (wat BARF inhoud) dan wordt 't effe inlezen hier...!