Print

Auteur Topic: Bescherm je je hond tegen teken, zo ja, waarom? En zo niet waarom? Nu met foto..  (gelezen 6575 keer)

robbiemarie

• **
  • Dit forum is het helemaal !
    • Marie Beau en denia
Re: Bescherm je je hond tegen teken, zo ja, waarom? En zo niet waarom? Nu met foto..
« Reactie #75 Gepost op: 13 augustus 2008 om 12:11:27 »
Ik heb er dit jaar twee van marie afgehaald die zich al vol hadden gezogen, drie die nog een plekje aan het zoeken waren en twee die zich na een heerlijk maal, bij mij in de huiskamer hadden neegeploft!!! Gatver, maar ik behandel marie niet. Hoor zoveel verhalen erover... nee, dan kijk ik haar gewoon even goed na en sávonds inderdaad nog een keertje. Ik heb foto's gemaakt van de geen die hier rondwaggelde!

en laten we eerlijk zijn, deze heeft toch goed zijn best gedaan op marie......of misschien wel op mij :-[
Vervolgens verpletterd in zeepsop en daarna door de wc, voorzichtigheid voor alles, hahaha

Heeft iemand dat wel eens gehad??

-Annemarie-

Re: Bescherm je je hond tegen teken, zo ja, waarom? En zo niet waarom? Nu met fo
« Reactie #76 Gepost op: 13 augustus 2008 om 16:29:52 »
Dat ze zich volgezogen laten vallen? Ja; ik had het niet door en ben er vervolgens met m'n blote voet ingestapt.  :yucky:

Overigens valt het dit jaar reuze mee met de teken. Kan liggen aan het middel dat ik gebruik, maar ik denk dat er gewoon minder zitten.  :-\

kruising Teckel/Terriër.

Mevroi Kruim

Re: Bescherm je je hond tegen teken, zo ja, waarom? En zo niet waarom? Nu met fo
« Reactie #77 Gepost op: 13 augustus 2008 om 22:02:18 »
Oja, die grijze volgezogen bloedzakjes op de vloer, en daar dan lekker in gaan staan  :P

Dit voorjaar was het verschrikkelijk met de teken maar de laatste tijd zie ik ze niet meer.
Ik heb er trouwens zelf de laatste maand 3 gehad  :-X voor het eerst in m'n leven.

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

pike

Re: Bescherm je je hond tegen teken, zo ja, waarom? En zo niet waarom? Nu met foto..
« Reactie #78 Gepost op: 13 augustus 2008 om 22:55:09 »
Ik vraag me altijd af hoe die bolle volgezogen teken nog kunnen lopen ....

Pike, Armagnac en Duc - Fauve de Bretagne

robbiemarie

• **
  • Dit forum is het helemaal !
    • Marie Beau en denia
« Reactie #79 Gepost op: 13 augustus 2008 om 22:59:15 »
Lopen lukt ze ook haast niet meer, hahaha ze waggelen echt! Je ziet dat volgezogen gedeelte echt heen en weer gaan. Maar heel heel heel erg langzaam!

Print

Barfplaats wordt gesponsord door