Print

Auteur Topic: barf nest, nooit meer anders !  (gelezen 1278 keer)

marsieyenna

Re: barf nest, nooit meer anders !
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2008 om 21:34:07 »
Ik ken je niet persoonlijk natuurlijk, maar ben toch retetrots op je. Een nestje op BARF opfokken is toch behoorlijk wat meerwerk bovenop de normale drukte die een nestje meebrengt, daarbij misschien wat twijfel overwinnen van "doe ik het wel goed" en het lef hebben om je eigen verantwoording te nemen in deze. En jij hebt dat toch maar even mooi geflikt.

Ik heb ook veel gehad aan alle vragen die ik aan jullie kon stellen en vaak al heel snel beantwoord werden.
En de twiijfels waren goed te overwinnen met een teefje als Xayenne, die een geweldige moeder is voor de pups en
waar ik gemakkelijk kan zien wat ze nodig heeft.
WAt fijn  Marijke !!!  Ik hoop dat de nieuwe eigenaren van je pups allemaal vers blijven voeren en j op de hoogte houden van de vorderingen !!

Ik heb na krap een week al 3 pups terug gezien ( ze zitten in de buurt ) en ze waren al weer gegroeid, eten (barf/KVV ) goed en produceren keurige barfdrolletjes ( goede graadmeter voor de gezondheid )
ik ben blij dat we er weer een fokker bij hebben die haar pups op barf grootbrengt  :)
De pupkopers hebben heel veel geluk dat ze jou als fokker van hun pup hebben gevonden  ;)

Ja , nu kan ik wel op de lijst van fokkers die op barf grootbrengen ( ik heb alleen niet zo vaak een nestje )

groetjes, Marijke

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
Re: barf nest, nooit meer anders !
« Reactie #16 Gepost op: 18 mei 2008 om 10:32:54 »
Ik heb ook veel gehad aan alle vragen die ik aan jullie kon stellen en vaak al heel snel beantwoord werden.
En de twiijfels waren goed te overwinnen met een teefje als Xayenne, die een geweldige moeder is voor de pups en
waar ik gemakkelijk kan zien wat ze nodig heeft.
Ik heb na krap een week al 3 pups terug gezien ( ze zitten in de buurt ) en ze waren al weer gegroeid, eten (barf/KVV ) goed en produceren keurige barfdrolletjes ( goede graadmeter voor de gezondheid )
Ja , nu kan ik wel op de lijst van fokkers die op barf grootbrengen ( ik heb alleen niet zo vaak een nestje )

groetjes, Marijke

Zeker weten! Ik ga trouwens een lijst van fokkers in de bieb zetten. Want op BarfClub wordt het gewoon niet meer goed bijgehouden. Wil jij me jouw kennelnaam PB'en en email adres of eventueel website, dan zet ik je er gelijk bij!

Siamsa - Dalmatische Honden

Print

Barfplaats wordt gesponsord door