Wat goed!!!! Het is ook zo leuk om te lezen hoe haar gezondheid zo enorm verbeterd is!! Mede dankzij vers en jouw goede zorgen natuurlijk!!!

Vers en achter haar aanlopen: toe nou, eet nou, toe nouhou...hihihi. Ik ben wel overbezorgd geweest hoor, ik ben gelukkig nu iets losser. Ze eet heel weinig vind ik, ik probeer mij daar geen zorgen over te maken

Zolang ze nu nl 4,7 kg weegt....Ze heeft nog 2 jaar de tijd om tot een volwassen mevrouw uit te groeien, dus ik denk dat ze aardig op weg is!
Mag ik vragen waar je haar titer heb laten bepalen? Ook in Amsterdam? Ik zit nu namelijk in hetzelfde schuitje (wat betreft de keuze om voor een 3e enting te gaan dan). Ik wil eigenlijk ook wel naar Tannetje, maar Haarlem-Amsterdam is toch wel eventjes rijden... (Ik stem ook voor meer Tannetjes!!!
)
Gewoon hier in Amsterdam hoor, het dierenziekenhuis, waar ik vanaf den beginne met haar ben langsgegaan. Met de auto 10 minuten, voor mij een rustige bekende weg, gratis parkeren, geen file gestress en zo...itt rijden in de binnenstad van A'dam of met bus 15

Ik heb nl van die momenten helaas dat ik het helemaal niet trek. En tja, dan maar zo, maar ik was er zelf niet erg blij mee. Ik wilde het liefst naar Tannetje. Maar soms is het kiezen uit 2 kwaden en bosliefje heeft helemaal niets aan gestressed baasje in auto of bus in de binnenstad van Amsterdam...
p.s. welke url heb ik nodig om het volgende te zien:Ik ben nieuwsgierig namelijk 
Sorry had 'm weggehaald, wilde ook mijn emailadres weghalen en dat lukt maar niet!!
nu ja, hier is ie dan:
http://noorsbosmeisje.blogspot.com/ en dan even naar beneden scrollen tot je haar met haar kippennek tegenkomt!!!