Print

Auteur Topic: adenocarcinoom (tumor)  (gelezen 4061 keer)

Nitus

• Praktijk voor Klassieke Homeopathie voor Dieren
Re: adenocarcinoom (tumor)
« Reactie #15 Gepost op: 15 januari 2008 om 18:09:42 »
Heb je al een uitslag van het weefsel onderzoek?

Ik ben helemaal bekend met dit traject helaas, en weet wat voor een impact dat op je kan hebben. Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen door niet voor chemo te kiezen. Ik heb voor hetzelfde dilemma gestaan en er uiteindelijk voor gekozen om het niet te doen, om dezelfde redenen als jij. Ondanks dat er daarna toch weer tumoren zijn terug gekomen, heb ik geen seconde spijt van deze beslissing.

Ik zou je zeker aanraden om ook nog homeopathisch aan de slag te gaan (Steven Schukking staat bekend als een goede dierenarts, maar ik ken hem niet persoonlijk), naast de tips die je hier hebt gekregen.

Heel veel sterkte met je meisje!
Groetjes, Anne-Marie

Fedor is een Oud Duitse Herder (05/11/2005 - 06/08/2012) en Gitte (23/06/1999 - 31/08/2008) een Rottweiler
Klassieke Homeopathie voor Dieren

remty

• *
« Reactie #16 Gepost op: 4 september 2008 om 07:30:59 »
Het is even geleden, maar hoe is het nu? Gaat nu alles weer een beetje?
Het was een spannende en zware tijd, zit er op dit moment midden in.

Ik heb een schotse collie waar zo'n maand geleden een adenocarcinoom uit de long is verwijderd.
Dit is gebeurd in Utrecht. Het was een aardige joekel, de helft van de rechterlong is verwijderd.
Helaas kwam uit de kweek dat de randen niet "schoon" zijn, er zijn dus nog cellen achtergebleven. Over twee weken gaan we terug voor controle. Ik kom op internet eigenlijk niet iets tegen over anderen met het gezwel in de long. Utrecht geeft aan dat de cellen die bij Remy gevonden zijn, imuum zijn voor chemo ed.
Nu ik de reacties lees op jouw vraag, ga ik toch verder informeren of er toch niet iets mogelijk is...

Dank je wel dat je je vraag hier gesteld hebt, bied mij ook steun en wat meer info!

Nitus

• Praktijk voor Klassieke Homeopathie voor Dieren
« Reactie #17 Gepost op: 4 september 2008 om 15:57:44 »
Gitte had ook een tumor in haar long, deze is in februari via longfoto's gevonden. Ze was toen erg benauwd en ik vreesde voor het ergste, maar met chinese kruiden en acupunctuur is ze weer goed opgeknapt. In de loop van de maanden is ze wel vaker benauwd geweest maar dat konden we dmv aanpassing van de dosis en soort kruiden goed in de hand houden. Afgelopen zondag heb ik haar helaas moeten laten inslapen, maar dat was vanwege een andere tumor, niet vanwege die in haar longen.
Ikzelf ben geen voorstander van chemo, vooral omdat het in een heleboel gevallen gewoonweg niet werkt, maar daar zijn de menigen van de verschillende DA's over verdeeld. Mijn DA gaf mij groot gelijk dat ik geen chemo deed voor Gitte (volgens haar en haar oudcollega's in Amerika was er geen enkele kans dat chemo bij Gitte zou werken) terwijl Johan de Vos het mij wel aanraadde. Volgens mij is alleen bij lymfeklierkanker de chemo enigszins werkzaam, maar dan ook nog lang niet in alle gevallen. :-\
Het is gewoon verschrikkelijk als je zo'n bericht krijgt en je wilt hemel en aarde bewegen om iets voor je hond te doen. Ik hoop dat je nog een hele tijd van je hond kunt genieten.
Heel veel sterkte  :-*.
Groetjes, Anne-Marie

Fedor is een Oud Duitse Herder (05/11/2005 - 06/08/2012) en Gitte (23/06/1999 - 31/08/2008) een Rottweiler
Klassieke Homeopathie voor Dieren

Hitam

• Centrum de Oase
« Reactie #18 Gepost op: 5 september 2008 om 18:51:03 »
Voor alle tumorpatienten: google eens op Neoplasene. Dat is een zalf maar ook een oraal middel tegen tumoren. Het werkt, zoals gebruikelijk, niet altijd even goed, maar is iets minder heftig dan chemo. Ik heb er tot nu toe alleen maar ervaring mee met een kat met een enorme tumor aan de poot en daar lijkt het wel te werken.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door