Print

Auteur Topic: Giardia vragen.  (gelezen 9436 keer)

suikervrij

• *
Re: Giardia vragen.
« Reactie #45 Gepost op: 6 mei 2008 om 15:05:39 »
het enige wat ik nu voorhanden heb ik Rodi kip en rijst.. kan ik hem dat geven? Wil waarschijnlijk Energique gaan gebruiken voor hem.

jalukrifa

• mantrailing twente
« Reactie #46 Gepost op: 6 mei 2008 om 16:33:19 »
Ja hoor, ik zou (als ie geen rauw gewend is), er wel even kokend water overheen gieten, de eerste paar dagen.

Femke

• Ik ben niet labiel; ik ben emotioneel flexibel
« Reactie #47 Gepost op: 6 mei 2008 om 18:09:03 »
het enige wat ik nu voorhanden heb ik Rodi kip en rijst.. kan ik hem dat geven? Wil waarschijnlijk Energique gaan gebruiken voor hem.

euhhh....bedoel jij geen rodi worst (in een rode verpakking die je buiten de koelkast kan bewaren)? Volgens mij is er van de rauwe voeding geen kip en rijst variant  ;)
En Rodi worst is leuk voor een beloning maar zeker niet als maaltijd.....vind ik  :) :)

Sterkte met je hondje....ik hoop dat hij snel opknapt en gauw lekker écht hondenvoer mag eten.

suikervrij

• *
« Reactie #48 Gepost op: 10 mei 2008 om 00:11:14 »
Op de website van Rodi staat dat je die kip rijst worst gewoon als volledige maaltijd kan geven. Dus dat heb ik gedaan. Zijn AB kuur zit er morgen op, en zowaar vond ik vandaag iets wat op een drol leek. Hij was nog nie keihard,maar toch echt een hoopje! Morgen gelijk ontgiften met probiotica. En dan langzaam over op Energique! Thanks voor alle antwoorden.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door