Hehe, klaar voor het vervolg ?
Mijn excuses als het wat onduidelijk overkomt, maar ik heb bij Eli geslapen.. nou ja gelegen... want ik heb geen oog dicht gedaan vannacht *gaap*
Vervolg van gisterenochtend bij de da: Bij Xena was een verdikking bij de dunne darm te voelen dus een vreemd voorwerp was mogelijk. Da wou nog even afwachten en symptomatisch behandelen en dan dag erna een rontgen nemen, maar ik heb gevraagd of dat meteen kon. Gasvorming in maag, verdikking bij dunne darm en dat kon een voorwerp zijn, verder ontlasting bij het rectum. Injectie (heb het gevraagd maar weet niet meer wat

) en iets om de ontlasting af te voeren. En Ik kon xena mee naar huis nemen.
Gisterenavond dus, belde ik de da tijdens de consultatie-uren omdat ze er erg levensloos bij zat en de uitdroging erger werd, dus ik heb ze gisterenavond nog binnengebracht en ze is aan een infuus gelegd.
Ik kwam dan weer thuis, en vond Eli in dezelfde rare houding als ik hem achtergelaten had, en hoe hij eigenlijk al de hele namiddag en ook avond was

Teveel aandacht naar Xena gegaan gisteren en niet stil gestaan dat er met hem ook weer wat aan de hand was. Maar thuisgekomen zijn temp genomen 40,3 en nog stijgend, maar de thermometer ging eruit. Ik heb dan terug de da gebeld en ben nu deze ochtend als eerste geweest.
Eli had nog steeds koorts 39,8 of zoiets. Dus ging de da toch wel uit van een virus bij alletwee. Hij haalde Xena die al wat beter was, en die nit meer gebraakt had wat een goed teken was... tot ze plots weer gal braakte, maar dit keer zaten er gele textielvezeltjes in... hele kleine dingetjes
Eli behandeld met ontstekingsremmer en AB en nog wat. En Bij Xena een nieuwe rontgen met contrastvloeistof gemaakt. Da belde me op: we moeten in de buik gaan kijken, ik ben het niet zeker maar ik vrees voor een vreemd voorwerp. Er is iets te zien op de rontgen.
2h later belde hij terug: geen voorwerp gevonden

Maar zware ontsteking van de pancreas, dunnen darm en twaalf-vingerige darm, met een of door een verkleving (geen idee wat ie daarmee bedoelde, moet ik nog vragen) Ze was aan het ontwaken, moet nu minstens 2 dagen aan het infuus en krijgt medicatie.
Met Eli moet ik morgenochtend terug

Maar Eli heeft al 3 keer wat gegeten, 2x portie whiskas en toch ook al 50gr duck

Hij is wat levendiger nu.
Pfff.... wat een miserie zeg

Ik had vandaag NH- les met de paardjes, maar de instructrice had een platte band.... nou ik heb afgezegd ... ben een wrak momenteel. Ik ga nu even in bed en neem eli lekker mee.