Hoi Groeni, oef, ik ken in Middelburg geen DA, maar misschien zijn er andere mensen!!
Maar goed, als jouw hond niet te vertrouwen is met botten, dan zou ik dat zeker NIET geven hoor!
Als jouw hond makkelijke darmen heeft, dan kun je, zeg 1 keer per week, tussendoor lekker een maaltijdje geven van (ik noem maar wat): blikje zalm, rijpe avocado (niet de schil en de pit want die zijn gifitig), bijv. een beetje gekookte rijst of gierst of beide en een dotje vol/vette yoghurt. Restje groente erbij (gekookt of gepureerd) en hij heeft een lekker tussendoortje.
Ik weet niet of hij gevoelig is voor granen, maar wat je ook zou kunnen geven (als tussendoortje, ipv satinball) is geweekte vier of vijf granenvlokken (reformwinkel) met volle yoghurt of volle kwark. Gooi hier gerust ook een dessert-lepel rauwe! honing doorheen. Je kunt hier een banaantje en ander fruit doorheen prakken en dit geven als voorgerechtje, voor zijn ontbijt (een uurtje of twee later zijn versvlees). De meeste honden worden hier ook wel steviger van.
Nou, en lamssnijdsels zal hij ook niet te versmaden vinden! En volgens mij kun je best een paar snijdsels door het versvlees heengooien. Want, volgens mij zit er in Bibi meer orgaanvlees dan spiervlees, dus dat zal hij best lekker vinden en da's niet ongezond.
Geef hem ook gerust 1 of 2 keer per week een lekker rauw eitje. Met schil en al. Da's erg leuk om te geven en erg gezond.
Zelf samenstellen is overigens helemaal niet moeilijk hoor! Maar, als je daar (nog

) niet achter staat, moet je dat gewoon niet doen. Geen probleem, toch!
Groetjes, Lizzy