Print

Auteur Topic: hoe stap ik over  (gelezen 2258 keer)

Bullmastiff gek

• www.marineaquarium.nl
Re: hoe stap ik over
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2007 om 07:25:31 »
Ja, fijn he ik heb al zo veel mensen gesproken die precies hetzelfde hebben ervaren, simpelweg door de brokken de deur uit te doen en lekker Kvv te gaan voeren.

Mack krijgt ook af en toe wat barf dingen tussen door, dat is ook geweldig om te zien.
En hij lust ook alles, alleen de Duck is ie niet helemaal blij mee.
Gisteren heeft ie wat flinke kippepoten gehad,,, daar smult ie ook van. ;) ;)
Blij dat je de overstap hebt gemaakt denk ik zo,,,, :) goed hoor!!
Groetjes van Amber en een poot van Mack

nic.dhont

• *
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2007 om 19:49:11 »
hoi,

wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden  :D anders was ik er dus nooit achtergekomen dat die brokken slecht zijn, ik heb dus een pup van 5 maanden sinds een week ,en krijgt brokken,hij vind ze helemaal niet zo lekker,maar dat terzijde,ik wil overgaan op kvv ,nou heb ik net de dierenwinkel gebeld en gevraagt welke merken zij verkopen,hebben dus alleen duck,dat ga ik dus straks halen,nou is mijn vraag kan ik in 1 keer overstappen op kvv of moet ik de brokken afbouwen? ik las al hier dat de vertering slechter is als je brokken en kvv geeft dus hoe pak ik dat aan? moet ik er kokend water in het begin over gieten of niet, en halen jullie het een dag van te voren uit de vriezer om te ontdooien?
hoop snel wat te horen ,

groetjesss

hebben ze bij jullie geen CAVOM,is droogvoer wat uit drachten komt.
probeer dat meer eens en ik verzeker je dat jou hond een mooie vacht krijgt,en op de koop toe krijg je een gezonde energierijke hond.

mvg.nic.dhont.

Decibels

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2007 om 20:07:14 »

probeer dat meer eens en ik verzeker je dat jou hond een mooie vacht krijgt,en op de koop toe krijg je een gezonde energierijke hond.

mvg.nic.dhont.

Heb je daar soms aandelen in?

Lizzy

• Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #18 Gepost op: 11 augustus 2007 om 20:38:34 »

mvg.nic.dhont.

Hee Nic! Misschien moet je even beter kijken op wat voor soort forum je terecht bent gekomen. Wij doen hier niet aan brokken, zeg maar ;)

Siamsa - Dalmatische Honden

Minna

• hondensport is leukste sport!
    • site over ons en onze honden
« Reactie #19 Gepost op: 11 augustus 2007 om 21:38:48 »
 ;D Die heeft zich vergist in het forum!!  ;D

Hollandse smoushond, mechelse herders, ruwharige hollandse herders, zwarte mechelse herder

nic.dhont

• *
« Reactie #20 Gepost op: 12 augustus 2007 om 14:34:40 »
Hee Nic! Misschien moet je even beter kijken op wat voor soort forum je terecht bent gekomen. Wij doen hier niet aan brokken, zeg maar ;)

misschien eens wat meer verdiepen in de boekken van mijn vader.
brokken is een hele goede optie,vlees komt heel wat bij kijken.
maar het is ieder zijn eigen he?
en nee ik heb geen aandelen in Cavom,maar het is wel door mijn vader gemaakt.(misschien dat dat het hem is?)

Lizzy

« Reactie #21 Gepost op: 12 augustus 2007 om 14:44:19 »
en nee ik heb geen aandelen in Cavom,maar het is wel door mijn vader gemaakt.(misschien dat dat het hem is?)

Ik heb alle boeken van je vader gelezen. Met veel interesse Nic. En ik heb veel van hem geleerd en veel respect voor hem. En ik vind het ontzettend leuk dat jij de zoon van "onze Nic Dhont" bent en op dit forum zit. Maar je vader had in 1 ding echt heel erg ongelijk: dat brokken een heel goede optie zijn. En ik hoop dan ook dat je de moeite neemt om wat op dit forum rond te kijken. BARF staat namelijk voor Bones And Raw Food. Of Biologically Appropriate Raw Food. En brokken vallen niet in die categorie. Ik ben ronduit anti brok.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2007 om 14:53:35 door Lizzy »

Lizzy

« Reactie #22 Gepost op: 12 augustus 2007 om 14:53:11 »
Nic misschien moet je zelf eens wat vaker in de boeken van je "pa" gaan lezen.In zijn boek"De hond en zijn voeding"schrijft Ir.Nic.Dhont, nl.op pagina 110 dat Versvlees valt onder de noemer:UITMUNTEND,als tweede uitmuntend noemt hij bliklvees,en daarna volgt pas het rijtje Zeer goed,waaronder dan ook Cavom staat vermeld.Verder noemt je vader(als ie echt je vader is...)op pagina 120 nog eens dat:Van nature heeft een hond waterhoudend voedsel nodig.Cavom is alles behalve waterhoudend en bevat slechts 10%vocht.En weet je zeker dat Nic.Dhont maker is van Cavom,volgens mij was hij toch maker van Donatin?Correct me if i am wrong.

Donatin is ontwikkeld door Prof. Donath.

Minna

• hondensport is leukste sport!
    • site over ons en onze honden
« Reactie #23 Gepost op: 12 augustus 2007 om 15:01:09 »
Citaat
Verder noemt je vader(als ie echt je vader is...)
Waarom zou iemand zich voor doen al szoon van als die het niet is?
Nou ja buiten dat ik vind brok ook geen optie meer.

Hollandse smoushond, mechelse herders, ruwharige hollandse herders, zwarte mechelse herder

Mevroi Kruim

« Reactie #24 Gepost op: 12 augustus 2007 om 21:27:50 »
Waarom zou iemand zich voor doen al szoon van als die het niet is?
Nou ja buiten dat ik vind brok ook geen optie meer.

Misschien omdat onze lieve heer vreemde kostgangers heeft?
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij niet de zoon-van is hoor, maar zeker weten doen we het dus niet, we moeten maar op z'n mooie blauwe ogen afgaan  ;D ;D

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

tieneke

« Reactie #25 Gepost op: 13 augustus 2007 om 12:00:43 »
Het enige wat bij het vlees komt kijken zijn onze Nollebakkers....hap-slik-weg!  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2007 om 12:03:18 door tieneke »

Mevroi Kruim

« Reactie #26 Gepost op: 13 augustus 2007 om 14:47:27 »
Het enige wat bij het vlees komt kijken zijn onze Nollebakkers....hap-slik-weg!  ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

Decibels

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 14 augustus 2007 om 09:31:45 »
Nic misschien moet je zelf eens wat vaker in de boeken van je "pa" gaan lezen.In zijn boek"De hond en zijn voeding"schrijft Ir.Nic.Dhont, nl.op pagina 110 dat Versvlees valt onder de noemer:UITMUNTEND,als tweede uitmuntend noemt hij bliklvees,en daarna volgt pas het rijtje Zeer goed,waaronder dan ook Cavom staat vermeld.Verder noemt je vader(als ie echt je vader is...)op pagina 120 nog eens dat:Van nature heeft een hond waterhoudend voedsel nodig.Cavom is alles behalve waterhoudend en bevat slechts 10%vocht.En weet je zeker dat Nic.Dhont maker is van Cavom,volgens mij was hij toch maker van Donatin?Correct me if i am wrong.

ik ken het boek alleen maar van horen zeggen...oud boek denk ik? In die tijd bestond er waarschijnlijk nog geen KVV? Er zijn wel meer boeken waarin staat dat hondenmaaltijd zelf bereiden moeilijk is.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door