En wat bedoeld hij met "je moet compleet voeren over 6 weken en niet dagelijks"?
Tja, ik vermoed dat die man wou zeggen, als een hond over een periode van zes weken alle nodige voedingsstoffen binnen krijgt, dat je dan goed bezig bent en dat je niet moet proberen, ALLE voedingsstoffen in één dag te geven.
't is maar een vermoeden hoor

Trouwens wil ik nog eens terug komen op het eigenlijke onderwerp

Het is dus zo, dat mijn man mij dagelijks verteld, dat hij nog nooit in z'n leven honden heeft gezien, die groenten eten (tussen haakjes: ik heb de chinese muur ook nog nooit gezien, maar daarom zou ik nog niet zeggen, dat ze niet bestaat

). Toen ik echt wel het probleem had, dat vooral de Salukis 's morgens niet meer kwamen opdagen voor het eten, was dat voor mijn man natuurlijk de bevestiging, dat ik verkeerd bezig was

Trouwens kregen ze bij mij toch al (ook na de AHV-maaltijd) een kippennek en ik zal, als wij met vakantie gaan, zoveel KVV in mijn vriezer meenemen, als ik er kan inkrijgen. Als ik er niet genoeg heb voor de hele vakantie, ga ik toch ook ter plaatse karkassen edm kopen. Bij mij komt er toch geen brok meer in huis, hoor !!
Groetjes
Marion