Goed om dit te lezen.
Ik was gisteren bij de dierenarts en heb het oude anti vlooien spul meegenomen, Stronghold, werkt als enige tegen vlooien bij ons hondje.
Heb haar daar ook gisteren meteen mee 'ingesmeerd/ingespoten, of hoe je dat ook noemt.
Maar... Dit spul stelde ze mij ook voor. Ik zei nou ik wil het spul wat we normaal ook hebben. Maar ik was het afgelopen half jaar dus mooi vergeten dat dat NIET helpt tegen teken... En nu is ze naar de trimmer geweest, heeft ze twee rare bulten. Eentje zit duidelijk nog wat in (maar geen lijfje, dus ik verwacht dat ze het lijf eraf heeft geschoren!) en ons hondje heeft jeuk en ook daar want het is een beetje open en er zit een korst op, of het is een gedeelte van het lichaam.
Is het verstandig als ik morgen toch dat spul ga halen, en dan dat ook nog eens erop smeer? Dan heb ik twee middelen in één week tijd erop gesmeerd. Er zit nu zeker weten geen teek op haar (geen levende), kan ik dan misschien beter wachten totdat deze is uitgewerkt, dit middel en dan als nog het tekenmiddel eropdoen?
Edit: Morgen naar de dierenarts gaan wordt wel een beetje moeilijk. Denk dat ik het nog even uitstel totdat ik er weer in de buurt kom of dat het echt niet meer gaat. Ze loopt nooit echt onder bosjes.