|
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. |
|
Pagina's: [1] 2 3 4
|
 |
|
Auteur
|
Topic: foto plaatsen??? (gelezen 8649 keer)
|
toby en sammy

hallo ik wil mij even voorstellen
|
Hallo kan iemand mij uitleggen hoe ik foto,s van mijn hondjes hier krijg afgebeeld.heb alles al geprobeerd maar het lukt mij niet. GR Henk
|
|
|
|
|
|
hoy mijn naam is Henk. ik ben de trotse vader van 2 cavaliertjes,TOBY en SAMMY. ik vind barfplaats een geweldige site,en in een week tijd heb ik al weer veel dierenvrienden leren kennen. het is zo fijn dat iedereen elkaar zoveel mogelijk helpt met de probleempjes die we allemaal wel eens hebben GR
|
|
|
|
Nynke F
|
Hoi Henk, leuk om je hier ook te ontmoeten !! Helaas kan ik ook zelf geen foto's toevoegen 
|
|
|
|
|
|
 Cavalier King Charles Spaniels Jeppe, (Gunnar, r.i.p. 28-12-09) en Pezzo Gelukkige mensen hebben niet het beste; ze maken het beste van wat ze hebben...
|
|
|
nico

|
je moet de foto's eerst ergens op een website zien te krijgen, je kunt bijv bij yahoo gratiis fotoalbums aanmaken en beheren
|
|
|
|
|
|
 dalmaat, onbekende kruising, Haagse meid(ras-hagenees)
|
|
|
|
RupsenStorm
|
je moet eerst je foto's online zetten ergens (photobucket, yahoo, etc) daar kun je een foto uitkiezen via een knop (daarmee kom je op je eigen hardeschijf). Je kiest de foto die je wilt en klikt op uploaden. Als hij klaar is kies/copieer je het adres met [IMG]dan het adres van je foto[/ IMG] (zonder spatie tussen / en IMG).
dan ga je naar hier, en plakt het adres hier neer. veel succes!
|
|
|
|
|
|
Groeten Bianca  Rups (Basset Artésien Normand ) en Storm (Weimaraner)
|
|
|
|
Cathelijn
|
Stap 1: ga naar bijvoorbeeld www.photobucket.com en meld je aan. Gelukt? Kom dan terug voor stap 2.
|
|
|
|
|
|
 Jonas: Basset Artesien Normand / Floor: Bassethound
|
|
|
|
Mieke L.
|
Nou Tinker en Henk, als je bijv. op een foto van je hondjes op de cavalierpage gaat staan, dan druk je met de rechter knop van je muis. Dan kies je voor de optie eigenschappen. Dan zie je een schermpje waar het adres staat (url) bijv. voor Thirza is dit: http://www.cavalierpage.com/fotohoek/foto/thumb3462.jpgnu plaats je [ img] voor dit adres en achter het adres plaats je[ /img] dit alles zonder spaties tussen de haakjes en het woordje img. Als het goed is moet je dan de foto kunnen zien. Anders dan dit kan ik het niet uitleggen. Maar ik zie dat Catelijn het in stappen aan het uitleggen is.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 01, 2007, 20:22:20 door Mieke Linger »
|
|
 ik kiek naor boven naor de sterren en as ik nou 'n wens mog doen dan wol ik graag 'n vallende sterre zien zoda'k nog 'n wens kan doen ...
|
|
|
|
henneke
|
Stap 1: ga naar bijvoorbeeld www.photobucket.com en meld je aan. Gelukt? Kom dan terug voor stap 2. whaaaa het lijkt wel of je met mij te maken hebt , zo heb ik graag dat mensen het aan mij uitleggen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cathelijn
|
whaaaa het lijkt wel of je met mij te maken hebt , zo heb ik graag dat mensen het aan mij uitleggen   Goed he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borke
|
|
|
|
|
|
|
 Borke de Stabijhoun reu en Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley
|
|
|
|
Borke
|
|
|
|
|
|
|
 Borke de Stabijhoun reu en Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley
|
|
|
nico

|
whaaaa het lijkt wel of je met mij te maken hebt , zo heb ik graag dat mensen het aan mij uitleggen  nou, let dan goed op dan hoef ik het niet meer te doen 
|
|
|
|
|
|
 dalmaat, onbekende kruising, Haagse meid(ras-hagenees)
|
|
|
|
henneke
|
nou, let dan goed op dan hoef ik het niet meer te doen  rotzakje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macgirlie
|
Met alle respect voor Leo,maar ondanks zijn uitgebreide beschrijving kwam ik er toch niet uit,en blijkbaar(of ik kan beter zeggen;gelukkig)ben ik toch niet de enigste.Maar eerlijk is eerlijk om zoiets op schrift uit te leggen aan een computer-analfabeet als ik valt ook echt niet mee!  Ik ga eens even mijn best doen om het uit te leggen. Het WWW of WorldWideWeb is een grote hoop aan elkaar gekoppelde computers die via allerlei ingewikkelde kabels en software-programma's met elkaar kunnen communiceren. Zodra jij een abonnement op het Internet neemt, wordt je opgenomen in dit communicatie-netwerk. Hierdoor kun je internet sites als Barfplaats.nl of nu.nl lezen en daarin ook boodschappen achterlaten. Dit kan echter alleen maar omdat Leo en Lizzy besloten hebben dat jij (en vele anderen) dit ook mogen. Daarvoor hebben ze een speciale partij ingehuurd die er voor zorgt dat dit alles hier zichtbaar is. Meestal is dit dus niet hun eigen computer maar de computer van een zgn. "hoster". Ook al heb jij zelf een Internet aansluiting dan wil dat nog niet zeggen dat iedereen zomaar op jouw computer kan kijken! Met uitzondering van hackers, die kunnen wel inbreken op jouw computer... dus een goede beveiliging is essentieel. Als je nu een foto wilt plaatsen op dit forum dan is de eerste vereiste dat je die foto op een openbare computer zet. Hiervoor zijn sites als Photobucket en MijnAlbum etc. in het leven geroepen. Wat gebeurt er dan: 1. Je meldt je (veelal gratis) aan bij zo'n soort site. 2. Je krijgt dan een gebruikersnaam en wachtwoord toegewezen 3. Vanuit hun website kun je foto's uploaden. Dit betekent niets meer en minder dan dat je een foto die alleen op je eigen PC staat kopieert naar de computer van de site (dus Photobucket of zo) 4. Hierdoor wordt je foto voor heel de wereld zichtbaar, maar alleen als ze weten wat het precieze website adres is. 5. Dit website adres is belangrijk als je je foto's wilt delen met andere en bestaat uit: (voorbeeld!) http://www.wereldpootjes.nl/banner_final.jpg. Waarbij http://www.wereldpootjes.nl aangeeft dat dit het adres is van de computer die openbaar is en "banner_final.jpg" aangeeft onder welke naam ik de foto gekopieerd heb naar deze openbare computer. 6. Als ik nu deze foto aan jullie wil laten zien dan type ik in op het forum {img}http://www.wereldpootjes.nl/banner_final.jpg{/img} De {} zijn alleen maar om te laten zien wat ik heb ingetypt, die moet je dus vervangen door de vierkante haken [] als je een foto wilt laten zien en dan is dit het resultaat:  7. Het is dus belangrijk dat je je foto kopieert naar een openbare internetsite. Ook al zie je in een forum zelf wel de foto dan kunnen de anderen een kruisje zien. Dat betekent dat het adres waarnaar je verwijst een verwijzing is naar de foto op je eigen computer en niet naar het adres op een openbare computer. De anderen zien dan vaak een adres als C://file/mijnfoto's/foto1.jpg waarbij C:// dan naar jouw eigen harde schijf verwijst en dus niet zichtbaar is voor de rest. Een juist geplaatste foto begint altijd met http://xxxxx.com/mijnfoto's/foto1.jpg waarbij je natuurlijk alles moet vervangen door de naam van de site waarop je foto's staan dus bijv. http://www.photobucket.com/userastrid/foto_van_pietje.jpghttp://www.mijnalbum.nl/astrid_04/foto_van_jantje.jpg
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 02, 2007, 16:36:30 door macgirlie »
|
|
|
|
|
|
Cathelijn
|
@Mc.Girlie zo ver was ik dus al,maar evengoed bedankt dat je de moeite hebt genomen om alles uit te leggen  Maar hoe maak ik nou zo'n aparte handtekening?Is dit met een speciaal programma oid?Ik heb mijn foto's dus neergeplaatst bij MijnAlbum. Goed dat het gelukt is! Ja om ze te bewerken heb je een apart programma nodig. Ik heb bijvoorbeeld Paint shop Pro, maar er zijn ook andere mogelijkheden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|