Qua percentages kom ik op:
37% vleesbot
11% vlees
27% orgaanvlees
22% groente
4% diversen (ei, yoghurt)
Ik zou zelf ietsjes minder orgaan en groente geven. Zelf vind ik (inclusief pens) 20% orgaanvlees wel mooi en 15% groente is ook wel genoeg. Of geef je wat meer met een specifieke reden?
Wat is glomerulonefritis, als ik vragen mag?
Op zich zit er vrij veel geit in je menu. Het zou aardig zijn wanneer je bijvoorbeeld eendenlevertjes/hartjes kunt gaan geven. Mag je hond ook kalkoen en konijn? Vaak kun je hele eend en hele konijnen wel krijgen met orgaantjes. Dat zou misschien wat leuke afwisseling bieden. Of lamshart, in plaats van geitenhart?
Je laatste vraag (ohja en het hart als orgaan moet ik aanpassen met wildorgaan maar kan ik dan in de tussentijd dit als orgaan rekenen?) begrijp ik helaas niet, sorry 
Ik heb van Sandra een dieet gekregen voor honden met nieraandoeningen. Ik kan 'm nu even niet terugzien maar daar staat volgens mij in dat ik redelijk wat groente moet geven.
Glomerulonefritis is een nierziekte waarbij er gaten in de nieren vallen door kleine ontstekingen en steeds groter worden waardoor er steeds meer eiwitverlies zal optreden ws door een auto-immuun ziekte
Ik heb nu geitenorganen omdat ze voor veel dingen allergisch is en ze toen ze nog een brokkenhond was ze niet goed reageerde op lam en rijst dus vandaar dat ik liefst zo min mogelijk lam wil geven. Ik heb wel lamspens genomen
Ik ben alleen nog bij de IC geweest dus ik ga morgen kijken wat ik ergens anders kan bestellen. In ieder geval wil ik meer wild gaan geven ook ivm de nieren dus parelhoen, fazant en kalkoen heeft ze ook nog niet gehad. Konijn kan ik ook geven.
Beetje rare zin ja nu ik het zo terug lees

. wat ik bedoel is dat ik nu als orgaan hart geef maar dat ik dat beter kan vervangen door wildorgaan. Ik geef nu toch teveel orgaan dus als ik dat hart nu gewoon weglaat en dat in een maaltijd spiervlees vervang.
Ik ga even op de website kijken van shaweca (als ik het goed zeg) en kijken wat ik allemaal kan bestellen en een nieuw menu neerzetten.
Ze at tot gister CB eend en rijst. Zal ik haar nog 1x in de week de CB geven voor de veiligheid of is het beter als ik helemaal over ga??