Ordell, ik heb ook wel eens hetzelfde gehoord van het zicht van kippen. Als een dier zijn ogen aan de zijkant van zijn hoofd heeft zitten, kan hij niet rechtuit kijken, maar moet hij zijn kop draaien naar wat hij wil zien om te kunnen kijken. Of zoiets. Ook vallen mensen in het algemeen meer op dieren die hun ogen aan de voorkant hebben zitten. Blijkt ook wel gezien het aantal honden en katten in Nederland!
Nikki jaagt altijd achter Nijntjes aan, maar heeft er (ook met vier poten) nog nooit een te pakken gekregen. Een haas vangen schijnt ook nogal best wel link te zijn, schijnt dat ze lelijke trappen uit kunnen delen.
De poezen verrassen mij bijna elke dag met BARF (muizen), en al ze 'm niet opeten (komt nogal vaak voor), dan geef ik 'm aan Nick! Ze eet ze met huid en haar op. Helaas zijn de poezen de laatste weken zo fijn dat ze levende muizen mee naar binnen nemen, hebben ze er langer lol van...Ik niet dus. Ze denken (maar ik zie niks) dat er nog steeds een naast de ijskast zit, en gaan daar ook elke avond loeren. Als dat zo is, dan ben ik voorlopig nog niet af van dat onding, want de kattenbrokjes staan in de keuken...en catmilk. Ooh, wat zal die muis lekker eten!!!
Marieke * Nikki