Hoi Roger, ik ben het helemaal met je eens! Daarom schreef ik ook ergens boven dat de meeste het vlees uit de destructie halen.... Nou, wie wil nu eigenlijk de hond een koe geven die om onduidelijke redenen is gestorven? Of wie wil een afgekeurd (voor menselijke consumptie) schaap aan zijn hond geven? Het is toch raar dat iets afgekeurd wordt voor de mens en we dat wel aan de hond geven? Tenminste, ik vind van wel. Die beesten worden heus niet voor nix afgekeurd hoor! YUK!
Ik heb trouwens wel 1 dikke twijfel aan het verhaal van FF: Als hij vlees gebruikt wat goedgekeurd is voor menselijke consumptie, waarom wordt dat dan niet vermeld op de verpakking of op de website? Da's toch een uitstekend verkoopargument? Met andere woorden: ik twijfel..... Zolang een fabrikant niet zonder blikken of blozen aan mij kan vertellen waar hij zijn vlees vandaan haalt, zolang zal ik aan hem twijfelen... Ik heb de vraag gesteld aan FF en geen antwoord gekregen. Ik heb de vraag gesteld aan Canex: geen antwoord gekregen. Ik heb de vraag gesteld aan Biofood: geen antwoord gekregen... raar toch?
Groetjes, Lizzy