Print

Auteur Topic: Oproepje !  (gelezen 14175 keer)

Mevroi Kruim

• Beheerder
Re: Oproepje !
« Reactie #30 Gepost op: 27 februari 2007 om 15:55:29 »
Achossie, wat een scheetjes
En moeders is echt een plaatje!

Wat goed dat ze allemaal barfen!

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

anita1965

• *
« Reactie #31 Gepost op: 27 februari 2007 om 16:19:44 »
Dank je! Het is ook een heel lief moedertje voor haar nestje ze gunt zichzelf geen minuut tijd om lekker met ons te kroelen.
Ik kan het alleen maar stom van mezelf vinden dat ik het barfen niet jaren geleden ondekt heb en tijd verspild heb met uitzoeken welke brokken of nat voer het beste voor ze was. Ik ben zo benieuwd hoe de kleintjes het gaan doen straks, voorlopig geef ik de moeder zoveel ze lust.

Mevroi Kruim

• Beheerder
« Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2007 om 15:30:26 »
Join the club! Er zijn hier denk ik niet veel mensen die het niet jammer vinden dat ze vers voeren niet eerder ontdekt hebben. We denken allemaal wel eens 'had ik nou maar eerder ...' en 'hoe zou het gegaan zijn als ...'
Ik denk maar zo: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Je hebt het barfen ontdekt en je doet je dieren daar nu heel veel goed mee.

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

Golum

« Reactie #33 Gepost op: 3 maart 2007 om 12:53:15 »
http://www.wiccashop.nl/fotoalbum/album08
Hier een paar foto's van de kinderen.
Ik zal ook foto's maken als ze voor het eerst gaan eten  ;D
Alles is hier nu aan de Barf, honden, katten en fretten.. de moederpoes kluift als een hondje op kippennekken..
Ik fok niet zo heel veel, 1 of 2 nestjes per jaar en soms dat niet eens maar ik heb nog nooit een nestje zo snel zien groeien als nu. Het kan toeval zijn maar het lijkt mij niet.. Alles ging makkelijk bij dit nest. Ik heb altijd een wieg voor de kleintjes die zet ik ook 's nachts naast mijn bed en ik hoor ze ook 's nachts niet piepen.. de moeder gaat slapen als wij dat ook doen, onder 't dekentje ;D en 's ochtends krijgt ze gelijk vlees.

Wat een snoepies  :smitten: het zijn net kleine gremlinnetjes (lief bedoeld hoor  :-[)

Nelly

« Reactie #34 Gepost op: 3 maart 2007 om 14:56:46 »
Hoi Anita!

Wat een mooie kittens! Sinds mijn Mistral 14 dagen geleden overleden is (hij was 17 jaar oud) ben ik op zoek naar een nieuwe kat erbij. Ras, kleur, of geslacht doet er eigenlijk niet toe, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar een katertje. Overigens heb ik nog 2 katten, tw. Zipper HTK-kat,  17 jaar oud, wit met grijs/zwarte vlekken en Simply Red, denaam zegt het al, een rooie, 1.5 jaar en een kruising Somali/huiskat. Dus als je een katje over hebt, dan houd ik me aanbevolen! Het mag ook wel een poesje zijn hoor, geholpen wordt hij of zij toch!

b3miranda

• *
  • Krullennestje 2007
    • Cattery B3
« Reactie #35 Gepost op: 24 maart 2009 om 14:26:47 »
Hier hebben de kittens vandaag voor het eerst Carnibest gegeten, en ze eten alsof ze nooit anders gedaan hebben !

Erg leuk om te zien !

Ik heb wat filmpjes gemaakt, hopelijk lukt het zo om de link te plaatsen :

Voor de gelegenheid (filmen en fotos maken) kregen ze dat van een schoteltje op de salontafel, het lepeltje heb ik niet nodig gehad ;-).

Groetjes,
Miranda en Fleurtje (shihtzu/schapendoesje) en de kattenbende Beau, Bowi, Bumba en Bouli

flin

« Reactie #36 Gepost op: 24 maart 2009 om 14:31:44 »
aaaahhhh, wat 'n moppie!!

pas op dat je snorren niet vies worden!  ;D

Henkje

« Reactie #37 Gepost op: 24 maart 2009 om 14:50:44 »
aandoenlijk!
echt schattig, vooral gesmek!

Rianne145

« Reactie #38 Gepost op: 24 maart 2009 om 16:04:26 »
Inderdaad zo aandoenlijk dat gesmek!!!!  :-*

Truus

« Reactie #39 Gepost op: 24 maart 2009 om 16:07:08 »
Ik kijk bijna nooit in de kattenhoek maar dit is werkelijk te schattig voor woorden :-*

Mevroi Kruim

• Beheerder
« Reactie #40 Gepost op: 24 maart 2009 om 18:04:57 »
Een vers-professional! Lief  :-*

by Puppetji

brie

• prettig gestoord
« Reactie #41 Gepost op: 24 maart 2009 om 18:39:03 »
aaach eindelijk wat foto's/ filmpjes van vers etende katten!
prachtig die smekkende geluidjes  :-*

groetjes Kesley en pootjes van de rest

GKJF

• *
« Reactie #42 Gepost op: 10 september 2009 om 14:26:50 »
Hallo,

Wij zijn nieuw hier en we zijn een perzencattery (van gewone gezonde perzen mét neus en dan bedoel ik dus echt met snuitje, geen varkenskopjes :)).
Wij verwachten volgend jaar onze eerste kittens en we willen ze dan ook gaan afspenen met carnibest en prooidieren. Als je het leuk vind wil ik er dan nog wel een verslagje van maken.
We gaan vanaf vandaag beginnen met de carnibest voor onze vier katten. Drie perzen en één europese korthaar.

We zetten het sowieso ook op onze site.

Groetjes Gerrie.

tripkippiej

• Cattery Beautiful Nature
« Reactie #43 Gepost op: 30 april 2011 om 07:46:04 »
Hier ook een Barf/KVV (en brokjes als 'snoepje')

en ik verwacht élk moment 2 nestjes van mijn Brits Korthaar dames.
Heb afgelopen week al een mailtje gestuurd of ik op de lijst erbij mocht ;)

tripkippiej

• Cattery Beautiful Nature
« Reactie #44 Gepost op: 27 juli 2011 om 21:26:22 »
Hier ook een Barf/KVV (en brokjes als 'snoepje')

en ik verwacht élk moment 2 nestjes van mijn Brits Korthaar dames.
Heb afgelopen week al een mailtje gestuurd of ik op de lijst erbij mocht ;)

Nestjes zijn geboren; totaal 5 kittens. Ook afgespeend op grotendeels KVV.
Konijnenoren, kuikens, karkassen etc vinden ze ook super op lekker op de kauwen!
Vandaag hebben ze oa Rund Spiervlees gehad; de tandjes zullen weer flink gereinigd zijn.
Helaas geen foto's van de barf-maaltijden, maar heb ik nog 2 wkn de tijd voor; voordat ze alweer gaan uitvliegen ;)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door