Print

Auteur Topic: Oproepje !  (gelezen 14169 keer)

Loeka

• Sunzafumi
Re: Oproepje !
« Reactie #15 Gepost op: 2 augustus 2006 om 08:56:52 »
Hé Suzan, ook hier!  :)

Waarom zou jou bijdrage niet zinvol zijn? Ik heb het zooitje ongeregeld van mij vorig jaar ook aan "alles" laten wennen. Ze hebben op 1 na toch allemaal een voorkeur voor het verse spul. Er zijn er zelfs 2 die absoluut geen brok lusten!  ;D Lastig met de clickertraining want nu moet ik zelf snoepjes maken  :P

Maarre ik denk wel dat je bijdrage zinvol is!

Debora

• it ain't what you do it's the way that you do it
« Reactie #16 Gepost op: 2 augustus 2006 om 13:44:08 »
Hier krijgen ze wel heel erg veel vers en ook wat barf maar daarnaast ook wel gekookte zaken én... blik en brok. Dat laatste wel nooit echt als maaltijd maar meer als smaakmakertje, aanvulling etc. Ik vind dat mijn kittens alles moeten kunnen eten. Aan mij heb je dus waarschijnlijk weinig.

ff off topic, maar wát een mooie katten in je onderschrift. Wat voor ras is het?

"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace." Jimi Hendrix.

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #17 Gepost op: 2 augustus 2006 om 18:50:08 »
Hier krijgen ze wel heel erg veel vers en ook wat barf maar daarnaast ook wel gekookte zaken én... blik en brok. Dat laatste wel nooit echt als maaltijd maar meer als smaakmakertje, aanvulling etc. Ik vind dat mijn kittens alles moeten kunnen eten. Aan mij heb je dus waarschijnlijk weinig.

Schrijf maar op hoor wat ze aan vers krijgen.

Alleen ga ik gelijk een gesprekje met je aan  ;D

Waarom blik en brok geven? een kitten wat op barf en kvv is groot gebracht eet echt alles. En ik heb alle nieuwe eigenaren (behalve die van BP) er echt goed van doordrongen nooit geen brok te gaan voeren maar als ze dan geen vers willen geven om dan blikvoer te geven en dan het liefst van de betere merken dan felix of het eigen winkel merk, brokken voor katten vind ik echt je kat vergiftigen en die ga ik dus niet geven aan mijn kittens en ik vind ook dat de nieuwe eigenaren goed op de hoogte moeten zijn welke schade brokken in een kattenlijf kunnen aanrichten.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Suzan54

• Gezondheid moet je koesteren!
    • www.silfescian.nl
« Reactie #18 Gepost op: 2 augustus 2006 om 19:16:08 »
Ik vind het best leuk om daar een overzichtje van te maken maar dan moet ik wel even horen of zoiets de bedoeling is.
Groetjes, Suzan

sylvia

« Reactie #19 Gepost op: 2 augustus 2006 om 19:22:21 »
Ik vind het best leuk om daar een overzichtje van te maken maar dan moet ik wel even horen of zoiets de bedoeling is.

Is goed  :)

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Suzan54

• Gezondheid moet je koesteren!
    • www.silfescian.nl
« Reactie #20 Gepost op: 2 augustus 2006 om 20:13:43 »
Okee, dat doe ik dan zo gauw mogelijk.
Groetjes, Suzan

Zaniematsu

• mijn katten
« Reactie #21 Gepost op: 16 oktober 2006 om 23:00:09 »
Schrijf maar op hoor wat ze aan vers krijgen.

Alleen ga ik gelijk een gesprekje met je aan  ;D

Waarom blik en brok geven? een kitten wat op barf en kvv is groot gebracht eet echt alles. En ik heb alle nieuwe eigenaren (behalve die van BP) er echt goed van doordrongen nooit geen brok te gaan voeren maar als ze dan geen vers willen geven om dan blikvoer te geven en dan het liefst van de betere merken dan felix of het eigen winkel merk, brokken voor katten vind ik echt je kat vergiftigen en die ga ik dus niet geven aan mijn kittens en ik vind ook dat de nieuwe eigenaren goed op de hoogte moeten zijn welke schade brokken in een kattenlijf kunnen aanrichten.

Hallo Sylvia,

Ik geef ook uitsluitend vers en baal er dus ontzettend van als de nieuwe mensen al vanaf dag 1 de kat op brok weten te krijgen.
Vaak is dit omdat ze al een kat hebben die uitsluitend brok eet. Het kitten komt binnen en ziet/ruikt de bak brokjes en is meteen verkocht/verslaafd.
Wil dus geen vers meer, de nieuwe mensen weten niet wat volhouden is. En alles is tevergeefs geweest.  :'(
Hoe kán je de nieuwe mensen sowieso zo ver weten te overtuigen? mij lukt het steeds weer niet! :-( :'( :'( :'( :'(

Groetjes,
Linda
groetjes, Linda

*Robin*

• Voernatuurlijk!
« Reactie #22 Gepost op: 17 oktober 2006 om 21:45:52 »
Roxy LUST geen brokjes dus mensen die haar brokjes hadden willen geven hadden mooi pech gehad ;D, ze eet zelfs niet graag gewoon vlees maar prooi eet ze als een tijger!!!! :thumbup:
Groetjes Robin

Opposites attract each other, black and white, the purrrrfect combination

sylvia

« Reactie #23 Gepost op: 18 oktober 2006 om 00:17:11 »
Roxy LUST geen brokjes dus mensen die haar brokjes hadden willen geven hadden mooi pech gehad ;D, ze eet zelfs niet graag gewoon vlees maar prooi eet ze als een tijger!!!! :thumbup:
Ja goed opgevoed bij de fokker he  8)

*Robin*

• Voernatuurlijk!
« Reactie #24 Gepost op: 18 oktober 2006 om 11:54:52 »
Ja goed opgevoed bij de fokker he  8)

Ja ZEKER  ;D :D ;D 8) :-*
Groetjes Robin

Angelica

• *
    • Cattery Alegria
« Reactie #25 Gepost op: 2 januari 2007 om 18:55:55 »
Hallo,

Als mijn 2 katers "het" eindelijk doorkrijgen hahaha ben ik vastbesloten de kittens te gaan spenen op BARF en KVV, ik ga het zeker laten weten!!!!

Groetjes,
Angelica

sylvia

« Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2007 om 20:51:23 »
Hallo,

Als mijn 2 katers "het" eindelijk doorkrijgen hahaha ben ik vastbesloten de kittens te gaan spenen op BARF en KVV, ik ga het zeker laten weten!!!!

Groetjes,
Angelica

Leuk, we kunnen niet wachten en tegen die tijd willen we natuurlijk ook graag foto's

anita1965

• *
« Reactie #27 Gepost op: 26 februari 2007 om 11:47:09 »
Ik heb 4 dagen geleden een nestje gekregen. De vader en de moeder staan al een tijdje op Barf.
Het geboortegewicht van de kittens was hoger dan nesten in het verleden waarbij mamma nog brokken at. Zover als ik nu kan zien groeien ze ook sneller, de moeder heeft meer dan voldoende melk en zodra de kittens gaan eten ga ik beginnen met Carnibest.

*Robin*

• Voernatuurlijk!
« Reactie #28 Gepost op: 26 februari 2007 om 19:21:43 »
Geweldig!!! Ben benieuwd naar de foto's!! :D
Groetjes Robin

anita1965

• *
« Reactie #29 Gepost op: 27 februari 2007 om 14:00:27 »
Geweldig!!! Ben benieuwd naar de foto's!! :D

http://www.wiccashop.nl/fotoalbum/album08
Hier een paar foto's van de kinderen.
Ik zal ook foto's maken als ze voor het eerst gaan eten  ;D
Alles is hier nu aan de Barf, honden, katten en fretten.. de moederpoes kluift als een hondje op kippennekken..
Ik fok niet zo heel veel, 1 of 2 nestjes per jaar en soms dat niet eens maar ik heb nog nooit een nestje zo snel zien groeien als nu. Het kan toeval zijn maar het lijkt mij niet.. Alles ging makkelijk bij dit nest. Ik heb altijd een wieg voor de kleintjes die zet ik ook 's nachts naast mijn bed en ik hoor ze ook 's nachts niet piepen.. de moeder gaat slapen als wij dat ook doen, onder 't dekentje ;D en 's ochtends krijgt ze gelijk vlees.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door