Print

Auteur Topic: Koelkast  (gelezen 2266 keer)

~Joke~

• Liever vandaag dan morgen ;-)
    • Border Terriers & Cats
Re:Koelkast
« Reactie #15 Gepost op: 21 juli 2006 om 22:57:10 »
Ik haal het bijtijds uit de vriezer en laat het gewoon op het aanrecht ontdooien,vliegen heb ik niet in de keuken dus niets aan de hand.
Zo doe ik het ook en hier zijn ook geen vliegen in huis  ;)

*Robin*

• Voernatuurlijk!
Re: Koelkast
« Reactie #16 Gepost op: 25 juli 2006 om 04:43:27 »
ik geef alles direct uit de koelkast en heb er nog geen problemen van ondervonden ;)
Groetjes Robin

Opposites attract each other, black and white, the purrrrfect combination

sylvia

• My favorite animal is steak
Re:Koelkast
« Reactie #17 Gepost op: 25 juli 2006 om 08:09:56 »
Hier gaat het ongeveer 12 uur voor de maaltijd uit de vriezer in de bakken op het aanrecht, leg er wel een bord op zodat er geen vliegen bij kunnen. Ik bewaar het dus niet in de koelkast. :-\
Ik ook niet hier wordt het vlees de avond van te voren eruit gehaald en dan in een afgesloten emmer gedaan.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Twiz

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2006 om 23:32:20 »
De avond van tevoren haal ik alles voor de volgende dag uit de vriezer.
De éne helft  (ontbijt) gaat op het aanrecht in een afgesloten bak en de andere helft gaat in de koelkast tot ongeveer een uur voor het eten.
Groetjes,
Willeke (van Twizzle)

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #19 Gepost op: 30 juli 2006 om 09:14:18 »
Gisteren hebben ze hier half-bevroren pens gegeten. Normaal ontdooi ik dat buiten de koelkast maar daarvoor vind ik het nu te warm. Het gaat dan zo snel stinken en met die vliegen :( Dus in de koelkast ontdooid maar het was gisteravond nog wat hard. Geen probleem hoor voor de honden... :D

Twiz

« Reactie #20 Gepost op: 30 juli 2006 om 11:53:48 »
Pens haal ik pas 's ochtends uit de vriezer, en laat ik in een afgesloten bak in de schuur ontdooien, dan is het 's avonds precies goed, dat doe ik ook met zalmkop.
Groetjes,
Willeke (van Twizzle)

judith1967

• mijn viervoeters
« Reactie #21 Gepost op: 30 juli 2006 om 20:25:08 »
Sóchtends geef ik smuldier,dus dat haal ik sávonds uit de vriezer en dan laat ik het s'nachts gewoon op de aanrecht in zijn voerbak ontdooien en dan krijgt ie het sóchtends na het uitlaatrondje.Sávonds doe ik vaak de Bibi eventjes in de magnetron zodat de ergste kou eraf is.Ben erg voorzichtig met koud voer. :-[

Twiz

« Reactie #22 Gepost op: 30 juli 2006 om 23:19:16 »
Sóchtends geef ik smuldier,dus dat haal ik sávonds uit de vriezer en dan laat ik het s'nachts gewoon op de aanrecht in zijn voerbak ontdooien en dan krijgt ie het sóchtends na het uitlaatrondje.Sávonds doe ik vaak de Bibi eventjes in de magnetron zodat de ergste kou eraf is.Ben erg voorzichtig met koud voer. :-[

In plaats van de magnetron zou ik even au bain marie de kou eraf halen, gewoon het bakje met eten in een grotere bak met warm water zetten, af en toe roeren en het is zo op kamertemperatuur.
Ben bang dat er in de magnetron toch wat voedingsstoffen verloren gaan, en dat is een enkele keer natuurlijk niet zón ramp, maar ik zou het niet met regelmaat doen.
Groetjes,
Willeke (van Twizzle)

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #23 Gepost op: 6 augustus 2006 om 08:14:18 »
Pens haal ik pas 's ochtends uit de vriezer, en laat ik in een afgesloten bak in de schuur ontdooien, dan is het 's avonds precies goed, dat doe ik ook met zalmkop.
Hier lukt dat niet zeker niet met de pens . als ik dat de avond ervoor er uit haal mag ik blij zijn als het de volgende avond helemaal ontdooit is.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #24 Gepost op: 6 augustus 2006 om 11:04:03 »

Oeps; ik had al gereageerd op dit bericht ....

Print

Barfplaats wordt gesponsord door