Print

Auteur Topic: Menu Kai en Ziggy (met groentes)  (gelezen 1352 keer)

Yuka 2004

Re:Menu Kai en Ziggy (met groentes)
« Reactie #15 Gepost op: 9 februari 2006 om 15:51:21 »
OK, ik heb even opnieuw gerekend:

52,4% vleesbot
14,4% groentemix
16,2% orgaanvlees
17% vlees/vis

Ziet er goed uit toch! Vind je de rekenhulp niet handig?
De rekenhulp? ::) Nooit gebruikt :-[ Misschien wel makkelijk in mijn geval. Maar je vindt het goed, vind je niet dat ik meer supplementen moet geven?
Waar kan ik die rekenhulp trouwens vinden?
'Als je altijd slechtere weersverwachtingen hebt dan een ander, dan ben je vast een Nederlander'

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #16 Gepost op: 9 februari 2006 om 17:09:32 »
 ;D ;D

De rekenhulp kun je tegenwoordig downloaden van BarfClub: http://www.barfclub.nl/downloads.htm (de eerste links boven in).

Ik zou eerlijk gezegd niet echt weten wat je zou moeten supplementeren.... Het enige wat ik kan bedenken is wat visolie....

Siamsa - Dalmatische Honden

Yuka 2004

« Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2006 om 18:23:47 »
;D ;D

De rekenhulp kun je tegenwoordig downloaden van BarfClub: http://www.barfclub.nl/downloads.htm (de eerste links boven in).

Ik zou eerlijk gezegd niet echt weten wat je zou moeten supplementeren.... Het enige wat ik kan bedenken is wat visolie....
Ik had de rekenhulp al gevonden! ;)
En visolie krijgen ze al (1x per week) en in de wintermaanden krijgen ze (ook 1x per week)levertraan. Dat staat volgens mij in de tekst boven het eerste menu :D
'Als je altijd slechtere weersverwachtingen hebt dan een ander, dan ben je vast een Nederlander'

jon

• Groeten Jon
« Reactie #18 Gepost op: 9 februari 2006 om 19:15:27 »
Als ik 1 maal per week lever en 1 a 2 maal per week een ei geef dan geef ik geen levertraan meer. Soms maar heel wisselend nog wel wat visolie.  :D

Yuka 2004

« Reactie #19 Gepost op: 13 februari 2006 om 13:15:34 »
Ik heb het menu dus weer aangepast, want bij het Islam centrum verkopen ze geen eend meer (ivm vogelgriep, de eend komt uit Turkije), dus Ziggy krijgt nu 2 keer in de week bibi.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door