Print

Auteur Topic: Vet van Pens  (gelezen 1231 keer)

*Lia*

• 1 maal een Sheltie, altijd een Sheltie.
    • Shelties Vom Heiligenblut
Re:Vet van Pens
« Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2006 om 01:23:46 »
Je bedoeld die witte stukken pens? Die voer ik gewoon op, bij de pens. Ik snijd deze er niet af.....

Het is gewoon puur vet.En dan hangt aan de pens. ;)
Groetjes Lia en de Sheltie's             

Lil

« Reactie #16 Gepost op: 29 januari 2006 om 11:02:24 »
ik snijd het vet ervan af, wil mijn hond geen vet voeren. Hij heeft het niet nodig, zijn gewicht is geweldig en hij ligt de hele dag binnen. Heb andere mensen een plezier gedaan met het vet en een paar kleine stukjes (ter grote van halve clementine, zeer klein dus) bewaard voor wedstrijddagen en seminars. Dan krijgt hij de dag van tevoren 's avonds meestal pens en dan krijgt hij ook dat stukje vet, omdat er op wedstrijddagen niet gegeten wordt.

sylvia

• My favorite animal is steak
« Reactie #17 Gepost op: 29 januari 2006 om 14:11:16 »
Vertel Syl,ik ben 1 en al oor.
Als je veel vet voert dan kan de pancreas dat niet meer verwerken met alle nare gevolgen vandien, maar daar hoef je ook niet van overstuur te raken, een hond kan best wel vet vlees eten maar als ik soms echt grote hoeveelheden vet aan een pens heb dan geef ik dat dus niet allemaal erbij.

De ware kunst van converseren is niet alleen het zeggen van de juiste dingen op het juiste moment, maar ook het niet zeggen van de verkeerde dingen op het verleidelijke moment.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door