ik laat lucy wel vasten en de andere dag haar maagje volvreten...ik zie geen reden om haar als een mens te behandelen als ze dat niet is

. Ik heb dit wel heel langzaam opgebouwd (en ben nog niet klaar trouwens !) door de maaltijden op heel onverwachte momenten te geven (dat is trouwens altijd voordelig, zo braakt je hond geen gal als hij niet op zijn voorspelde tijd eten krijgt en dit kan door omstandigheden niet) (=> maar zoals je ziet uit Jolly's reactie, bedoel ik niet dat dit de enige reden kan zijn waarom een hond braakt !), weken later 1 maaltijd weggehaald (van de 14 (2 per dag)), de week daarop nog 1 maaltijd, enzoverder, en de hoeveelheid van die ene maaltijd verdelen over de andere maaltijden. Naarmate de maaltijden minder werden, liet ik er wel meer dan 1 week overgaan om de maaltijden aan te passen, want van 6 naar 5 maaltijden gaan is natuurlijk een veel grotere overgang dan van 12 naar 11.
Als je nog vragen hebt over volledige maaltijden, stel ze dan maar zou ik zo zeggen, of lees het boek "Rauwe voeding voor honden" van Eliasen Mogens.
Groetjes,
Veerle
en een lek van BARF-ende Lucy
ps : zet je hond nooit over op volledige maaltijden als je hem brokjes geeft, en over kvv ben ik eigenlijk niet zo zeker, ik ken daar niet veel van...